Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@12:07:49 GMT

دانش بومی کشور با مدیریت «زلفی‌گل» ارتقاء می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۳۹۱۰

دانش بومی کشور با مدیریت «زلفی‌گل» ارتقاء می‌یابد

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری قائل به استفاده از ظرفیت توان داخلی کشور و ارتقای دانش بومی است.

به گزارش مشرق، محمد خدابخشی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲ شهریور ماه) مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری،گفت: مسئولیت یک وزارتخانه امری بسیار مهم و یک امانتی است که ما باید آن را به افرادی بسپاریم که توانایی لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ببینید: فیلم/ وزیر پیشنهادی علوم: الگویم شهید چمران است

وی بیان کرد: وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری، فردی صادق و دارای پشتکار، امانتداری و روحیه جهادی است و توانایی کافی برای تصدی این وزارتخانه را دارد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس با بیان اینکه زلفی‌گل دارای انسجام فکری است و قدرت برنامه‌ریزی و مدیریت تیمی بسیار خوبی دارد، گفت: وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری از نظر علمی و تخصصی هم سوابق بسیار خوبی دارد و در تمام مقاطع تحصیلی تدریس کرده و قطعاً می‌تواند در حوزه علم و فناوری به خوبی سیاستگذاری کند.

خدابخشی افزود: یکی از مطالبات اصلی مردم ایجاد اشتغال است که این روحیه مسئولیت‌پذیری اجتماعی در وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری وجود دارد و تعاملش با نمایندگان مجلس بسیار خوب است.

وی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی علوم، قائل به استفاده از ظرفیت توان داخلی کشور و ارتقای دانش بومی است، گفت: وی شخصیتی انقلابی و بابصیرت است و ثابت کرده که فردی استکبارستیز است. در زمان فتنه ۸۸ وی اجازه نداد که چهره‌های مسئله‌دار وارد دانشگاه بوعلی‌سینا همدان شوند؛ این مسئله هم باید مورد توجه همه قرار گیرد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان مجلس شورای اسلامی الیگودرز وزیر پیشنهادی علوم تحقیقات و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۳۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، دکتر یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت را به عنوان «رییس هیات اجرایی سی امین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

دکتر یونس پناهی

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت

«نظر به توانمندی های علمی و اجرایی جنابعالی، به موجب این ابلاغ، به عنــوان نایب‌رییس شــورای‌عالی و رییس هیأت اجرایی سی امین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی منصوب می شوید تا ضمن راه اندازی دبیرخانه جشنواره مذکور در آن معاونت، تدبیر سازوکار اجرایی، انتصاب دبیر جشنواره و سایر اقدامات مورد نیاز را پیگیری و عملیاتی کنید.

امید است با توجه به تجربیات ارزشمند و درایت جنابعالی، شاهد برگزاری هر چه با شکوه تر این دوره از جشنواره، با رویکرد توسعه تحقیقات مسأله محور و رعایت عدالت و شفافیت در فرآیندهای ارزیابی و اجرایی باشیم.»

کد خبر 6093038

دیگر خبرها

  • زلفی گل: انتخاب استادان نمونه در راستای تحقق مرجعیت علمی است
  • افزایش تعداد دانشمندان بین المللی ۱ یا ۲ درصد
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • ‌بری: طرح پیشنهادی فرانسه را دریافت نکرده‌ایم/ نبرد ما تا توقف جنگ در غزه ادامه می‌یابد
  • در کشورهای پیشرفته نخبه ترین افراد وارد رشته علوم انسانی می‌شوند
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود