Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت، اظهار داشت: در بخش صنعت 128 پروژه صنعتی و سرمایه‌گذاری با هزینه  2256 میلیارد تومان و 15 پروژه عمرانی با هزینه کرد 54 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: در بخش کشاورزی نیز 48 پروژه با اعتبار 129 میلیارد تومان افتتاح می‌شود که از این تعداد 20 پروژه عمرانی و 28 پروژه صنعتی و سرمایه‌گذاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورمحمدی با اشاره به افتتاح طرح‌های مختلف عمرانی دیگر، افزود: در بخش برق 365 پروژه با 366 میلیارد تومان هزینه، ارتباطات و فناوری 129 طرح با اعتبار 145 میلیارد تومان، آموزش و پرورش 46 طرح با هزینه‌کرد 39 میلیارد تومان و آبرسانی و آب و فاضلاب 20 پروژه با اعتبار 76 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی یادآور شد: چهار طرح در بخش بهزیستی و بهداشت و درمان با 15 میلیارد تومان هزینه، 19 پروژه راه و راهداری 82 میلیارد تومان، 43 طرح در بخش عمران شهری با 133 میلیارد تومان و 190 پروژه در بخش عمران روستایی با 29 میلیارد تومان افتتاح می شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در این هفته یک طرح در حوزه نفت با اعتبار 65 میلیارد تومان و سه طرح حفاظت و کنترل خاک با اعتبار یک میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: در حوزه میراث فرهنگی یک پروژه عمرانی با اعتبار 5 میلیارد تومان و 6 پروژه صنعتی و سرمایه‌گذاری با هزینه کرد 5 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

پورمحمدی همچنین در خصوص پروژه راه‌آهن تبریز- میانه متذکر شد: این پروژه ملی به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری است که در آینده نزدیک با حضور مقامات کشوری افتتاح خواهد شد.

پورمحمدی افزود: با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، افتتاح پروژه‌ها در سطح استان تا حد امکان از طریق ویدئوکنفرانس انجام خواهد شد.

وی همچنین هفته دولت را فرصت مغتنمی برای ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی به مردم دانست و بیان داشت: بر این اساس در طول هفته دولت، معاونان استاندار، فرمانداران و مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی با حضور در برنامه‌های صداوسیما به تشریح اقدامات و دستاوردهای دولت خواهند پرداخت.

استاندار آذربایجان‌شرقی بیان داشت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت، آیین‌ فرهنگی غبارروبی مزار شهدا، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و دیدار با خانواده شهدا و جانبازان در این هفته در نظر گرفته شده است.

وی از رسانه‌های مکتوب و مجازی استان نیز خواست تا در فرصت هفته دولت، امکان ارائه گزارش اقدامات و تلاش‌های دستگاه‌های دولتی در خدمت به مردم و حل مسائل و مشکلات جامعه را فراهم کنند.

انتهای پیام/60012/س

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز بخش کشاورزی هفته دولت استاندار آذربایجان شرقی محمدرضا پورمحمدی راه آهن تبریز0 میانه خبرگزاری فارس فارس تبریز صدا و سیما پروتکل های بهداشتی میلیارد تومان به بهره برداری می رسد میلیارد تومان هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۴۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد،سیدعلی احمدزاده، امروز_ سه‌شنبه، یازدهم اسفند_ در بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از بیمارستان شهدای نفت گچساران، اظهار کرد: بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهدای نفت گچساران در هفته دولت سال جاری افتتاح می‌شود.

غلامرضا کمالی،مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران نیز در جریان این بازدید گفت: عملیات ساخت این بیمارستان در سال ۱۳۸۷ در قالب سه طبقه و پنج بخش اصلی از جمله کلینیک‌های تخصصی، بخش‌های بستری، اورژانس و آزمایشگاه، خدماتی و اداری آغاز شد.

وی با بیان اینکه کلنگ‌زنی احداث این طرح در زمینی به وسعت ۱۱ هزار مترمربع به زمین خورد، افزود: مدت زمان اجرای این طرح سه سال پیش‌بینی شد، اما با گذر زمان و به‌دلیل بعضی مشکلات به اتمام نرسید و بیمارستان فعلی نفت در شأن کارکنان این شرکت و مردم گچساران نیست.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران تصریح کرد: با توجه به افزایش جمعیت سرویس‌گیرنده از بهداشت و درمان صنعت نفت و به جهت رفع مشکل مراجعه‌کنندگان اقدامات خوبی انجام شده است، امید می رود هرچه زودتر این بیمارستان به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 749224

دیگر خبرها

  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در میانه و شبستر
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در تبریز
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • جدول هزینه‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان