Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@15:19:24 GMT

مهلت فراخوان فصل کارتون۲ تا ۱۰ شهریور تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۴۰۶۹

مهلت فراخوان فصل کارتون۲ تا ۱۰ شهریور تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، مسابقه «فصل کارتون ۲» با همکاری حوزه هنری استان اصفهان و با حمایت شرکت فولاد مبارکه با دو محور موضوعی «دردسرهای تولید و کارآفرینی» و «نقش صنایع پیشرو در توسعه کشور» برگزار می‌شود.

عنوان بخش اصلی این مسابقه «دردسرهای تولید و کارآفرینی» با ریز موضوعات مشکلات صنایع و تولیدکننده‌ها (تحریم؛ تورم؛ قاچاق و …)، موانع پیش روی تولیدکنندگان و کارآفرینان، استفاده از رانت و پارتی برای واردات بی رویه، نقش کارآفرینان در رونق اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین موضوع بخش ویژه این مسابقه «نقش صنایع پیشرو در توسعه کشور» است و جایزه ویژه صنعت را به همراه خواهد داشت.

مسابقه «فصل کارتون ۲» ویژه اعضا خانه کاریکاتور اصفهان برگزار می‌شود؛ اما هنرمندان دیگر شهرها نیز می‌توانند به عنوان مهمان در این مسابقه حضور یابند.

علاقه مندان می‌توانند آثار خود را برای شرکت در مسابقه «فصل کارتون» به آدرس esfahancartoon@gmail.com ارسال کرده و در قسمت موضوع ایمیل قید کنند که مربوط به جشنواره «فصل کارتون ۲ اصفهان» است.

جوایز مسابقه «فصل کارتون ۲» برای نفر اول ۳۰ میلیون ریال و نفر دوم ۲۰ میلیون ریال و نفر سوم ۱۰ میلیون ریال تعیین شده است.

گفتنی است، آخرین مهلت ارسال اثر ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ بود که تا دهم شهریور ماه تمدید شد و علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس تلگرامی و اینستاگرام ESFAHANCARTOON@ مراجعه نمایند.

کد خبر 5288406

منبع: مهر

کلیدواژه: نمایشگاه نقاشی حوزه هنری اصفهان فراخوان ویروس کرونا محرم 1400 واکسن کرونا هفته دولت آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر عاشورا ماه محرم کرمانشاه عکس استانها گرگان خطبه های نماز جمعه مراسم عزاداری فصل کارتون ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۴۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرو تأکید رئیس‌جمهور در نشست هیئت دولت و استانداران مبنی بر پیگیری ویژه موضوع بیکاری در استان‌های دارای بیش‌ترین آمار، «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان با صدور این دستور خطاب به مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، خواستار تشکیل این کارگروه ویژه در هفته جاری شد.

در این راستا رئیس‌جمهور با تأکید بر بانک‌های عامل خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات برای حمایت واحدهای تولیدی و مشاغل خرد در استان‌های دارای بیش‌ترین آمار بیکاری از جمله لرستان شد.

استاندار لرستان نیز پیرو این دستور، با تشکیل این کارگروه به‌صورت ویژه موضوع اشتغال استان را پیگیری خواهد کرد.

کد خبر 6098067

دیگر خبرها

  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد
  • تمدید مهلت تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری‌ها تا 18 اردیبهشت
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد
  • انتشار نخستین فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در اصفهان
  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی