Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا مسعود مرسلپور روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اسلامشهر افزود: از مسئول اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان به دلیل توفیقاتی که نسبت به سال گذشته در حوزه رعایت مسائل بهداشتی و کرونا در بین عزاداران حسینی، حسینیه ها و تکایا داشته و موجب رعایت ۷۵ درصدی موازین بهداشتی و ۹۰ درصدی استفاده از ماسک شده تشکر می‌کنم و امیدوارم در دهه دوم محرم هم این موارد رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در جغرافیای سیاسی، امنیتی و اقتصادی خاورمیانه چند سالی است که اتفاقاتی رخ داده و تحلیلگران و مفسران منصف بیان می‌کنند که جمهوری اسلامی ایران نقش بی‌بدیل خود را در نظام جهانی و نظم خاورمیانه نشان می‌دهد، در این تغییرات جغرافیایی به ویژه سیاسی، امنیتی و اقتصادی ما هم باید مراقبت کنیم و هم باید کمک و خدمت کنیم.

فرماندار اسلامشهر همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: تقارن هفته دولت با آغاز فعالیت دولت جدید را برای پیشرفت، عمران و آبادانی بیشتر کشور به فال نیک می گیریم.

مرسلپور افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای امیدآفرینی در جامعه و اطلاع‌رسانی دستاوردها و اقدامات انجام یافته توسط بخش های مختلف نظام بویژه دستگاه‌های دولتی به مردم است.

وی اضافه کرد: در هفته جاری هر مدیری باید با خانواده یک ایثارگر در شهرستان دیدار و مشکلات آنان را بررسی و مرتفع سازد و گلباران و غبارروبی مزار شهدا نیز صبح پنجشنبه با حضور مسئولان اداره‌ها برگزار می شود.

فرماندار اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: گاهی شنیده می‌شود که برخی مسئولان در ادامه خدمتگزاری به مردم مردد هستند، در نظام مدیریت دینی جمهوری اسلامی این سخنان جایگاهی ندارد و خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک فرصت بی بدیلی است و باید غنیمت شمرده شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماه محرم اسلامشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماه محرم اسلامشهر ویروس کرونا ماه محرم اسلامشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۴۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت نظام سلامت در قاره آفریقا

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت بهداشت از اعلام آمادگی وزارت بهداشت ایران برای همکاری در زمینه تقویت زیرساخت‌‌‌های نظام سلامت در قاره آفریقا خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دکتر احمد نجاتیان در نشست تخصصی سلامت اجلاس ایران ـ آفریقا با اشاره به توانمندی‌‌های جمهوری اسلامی ایران در توسعه زیرساخت‌های نظام سلامت ازجمله ایجاد 16 هزار تخت بیمارستانی و توسعه مراکز بهداشتی و درمانی، شرکت‌های بیمارستان‌سازی و انجمن تخصصی مربوطه را یکی از ظرفیت‌های اساسی کشور برای صدور خدمات فنی و مهندسی در قالب ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی دانست.

وی در ادامه تاب‌آوری را از مؤلفه‌های اصلی نظام سلامت ایران عنوان کرد و گفت: وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران با 600 هزار نیرو در شرایط و بحران‌های مختلف وظیفه تأمین، حفظ و ارتقای سلامت را به‌خوبی انجام داده است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت بهداشت، از برگزاری 30 میلیون نفر ساعت دوره آموزشی ضمن خدمت در وزارت بهداشت خبر داد و تصریح کرد: ظرفیت‌های آموزشی ایران در حوزه سلامت توسط وزارت بهداشت و مؤسسه عالی توسعه و تربیت مدیران نظام سلامت (معتمد) قابل‌گسترش در قاره آفریقا است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌های بهداشتی حج ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌ های بهداشتی حج 1403 را ابلاغ کرد
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت آفریقا
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت نظام سلامت در قاره آفریقا
  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد