Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@12:11:43 GMT

امباپه: هت‌تریک برابر بارسا بهترین بازی عمرم بود

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۴۲۱۰

امباپه: هت‌تریک برابر بارسا بهترین بازی عمرم بود

کیلیان امباپه بازی برابر بارسا در نوکمپ را هرگز از یاد نخواهد برد.

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه این روزها به کانون شایعات تبدیل شده و گفته می شود به فاصله یک هفته تا پایان نقل و انتقالات راهی رئال خواهد شد. دیروز رسانه های فرانسوی ادعا کردند که پی اس جی دیگر مشکلی برای فروش امباپه ندارد و حاضر است با رئال یا هر باشگاه دیگری وارد مذاکره شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

امباپه در بحبوحه شایعات جدایی اش و در مصاحبه با "'Esquire" در مورد رابطه اش با نیمار گفت:« نیمار فوق العاده است و با هم از سال 2017 ارتباط بسیار خوبی داریم. یادم است پس از جام جهانی 2018 که با فرانسه قهرمان شدیم و در بازگشت به تمرینات پی اس جی، به نیمار گفتم که نگران نباشد و قرار نیست جای تو را اشغال کنم. به او گفتم من قطعا یکی از شانس های توپ طلای امسال خواهم بود ولی تو نه، چون با برزیل در جام جهانی موفق نبودی ولی قول می دهم که جایگاه و اعتبار تو محفوظ خواهد ماند و من نیز حد خودم را رعایت خواهم کرد.

نیمار و در مجموع برزیلی ها انسان هایی شاد و خوشگذران هستند ولی در فرانسه کاملا جدی و حرفه ای به فوتبال نگاه می شود. نیمار در برج ایفل معارفه شد ولی شش ماه بعد رسانه ها به او معترض شدند که چرا پوکر بازی می کند. او حالا شرایط زندگی و فوتبال در فرانسه را بهتر درک می کند و خودش را کاملا وفق داده است.»

 

 

 

 

مسی و رونالدو:« مقایسه با اینها لذتبخش است ولی معتقدم این دو را نمی توان با هیچکس مقایسه کرد. رونالدو و مسی 10 یا 15 سال بی وقفه درخشیده اند و رکوردی نیست که به آن نرسیده باشند. هر دو بهترین الگوی ممکن هستند و من از آنها یاد می گیرم. در تمام این سال ها رونالدو باعث شده مسی بهتر شود و برعکس. معتقدم مقایسه با این دو فوق ستاره باعث پیشرفت من نیز خواهد شد.»

 

 

 

 

بهترین بازی:« بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان سال گذشته برابر بارسا بهترین بازی عمرم بود و از هر نظر کامل. به تیم در دفاع و حمله کمک کردم و توانستم سه گل نیز بزنم. 90 درصد دوئل هایم را پیروز شدم و حتی در یک لحظه از بازی نیز احساس نکردم که خسته شده ام و توان ادامه ندارم. در تمام کنندگی و خلق موقعیت، بهتر از این نمی شد کار کرد.»

 

 

کریستیانو رونالدو نیمار لیونل مسی پاری سن ژرمن رئال مادرید یوونتوس کیلیان امباپه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو نیمار لیونل مسی پاری سن ژرمن رئال مادرید یوونتوس کیلیان امباپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۴۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است

به گزارش "ورزش سه"، بلوگرانا پس از ناتوانی در دفاع از عنوان قهرمانی لالیگا و حذف از لیگ قهرمانان اروپا، فصل ۲۴-۲۰۲۳ را با شکست به پایان می‌رساند.

با توجه به این ناکامی، انتظار می‌رود آنها در تابستان تغییراتی در تیم اعمال کنند. یکی از مشکلات بارسا در این فصل خط حمله بود و به گفته رسانه‌های نزدیک به باشگاه، آنها قصد دارند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پست‌های هجومی را تقویت کنند.

قرارداد روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی، سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد و بارسا قصد دارد در ماه‌های آینده در مورد اینکه او را بفروشند و یا قراردادش را یک سال دیگر تمدید کنند تصمیم بگیرد. لوا در حال حاضر از حضورش در بارسلونا راضی است و به جدایی فکر نمی‌کند.

در مصاحبه جدیدی پیش از دیدار با والنسیا، از او مورد دیدگاهش در مورد بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان سوال شد.

او گفت: «گفتن این موضوع دشوار است، زیرا ما هنوز یورو و بازی‌های تعیین‌کننده لیگ قهرمانان اروپا را داریم. اما در حال حاضر امباپه و بلینگام بهترین بازیکنان جهان هستند.»

دیگر خبرها

  • ژاوی: ماندم چون اعتماد‌به‌نفس تیم بالا رفته بود
  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • سه تاریخی که خواب را از امباپه گرفته‌اند
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس