Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از اعلام روز سه شنبه شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی با اشاره به اینکه در حال حاضر هزار و ۴۳۸ مخزن مکانیزه زباله در معابر اصلی و فرعی این منطقه وجود دارد گفت: در بعضی محلات و معابر محدوده منطقه مخازن جمع‌آوری زباله دچار مشکلاتی نظیر تخریب یا فرسودگی شده که برای جبران این مشکل، مخازن جدید خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مخازن زباله مکانیزه را یکی از مهمترین تجهیزات نظافتی شهر در راستای نظافت و پاکیزگی محیط شهری و جلوگیری از شیوع انواع بیماری‌های میکروبی دانست و خاطرنشان کرد: در راستای نوسازی مخازن مکانیزه این منطقه، ۸۰ مخزن جدید در کوچه ها و معابر نواحی پنجگانه این منطقه جانمایی و نصب می شود.

توکلی همچنین از بازسازی مخازن فرسوده با ایجاد یک کارگاه متمرکز در محوطه موتوری سنگین منطقه خبر داد و افزود: طی برنامه ریزی های انجام شده، کلیه مخازن آسیب دیده محدوده ظرف مدت سه ماه در این کارگاه ترمیم و بازسازی خواهد شد.

به گفته شهردار منطقه ۱۹ به منظور حفظ پاکیزگی شهر و جلوگیری ایجاد بوی نامطبوع و منظره ناخوشایند نیز طرح ویژه گندزدایی و شستشوی مخازن مکانیزه بصورت روزانه در معابر اصلی و فرعی براساس یک برنامه زمانبندی شده در حال انجام است، طی این فعالیت مخازن مکانیزه پس از تخلیه از زباله ها، توسط خودروی مکانیزه مخزن شوی شستشو شده و در مرحله بعد نیز اطراف مخزن با استفاده از دستگاه واترجت گندزدایی می شود.

مناسب سازی ایستگاه های مترو منطقه ۲ برای افراد کم توان

معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری منطقه ۲ تهران از مناسب سازی ایستگاه های  مترو برای تسهیل در تردد افراد کم توان  خبر داد.

امیرحسین حیدرنیا، با اعلام این خبر گفت: استفاده از مترو یکی از بهترین گزینه های حمل ونقل عمومی درون شهری برای افراد کم توان است برهمین اساس مدیریت شهری منطقه در تداوم برنامه های مناسب سازی معابر شهری و اماکن عمومی، مناسب سازی ایستگاه های مترو را دردستور کار قرار داد.

وی افزود: با توجه به بهره برداری از ایستگاه های جدید خطوط ۶ و ۷ مترو در منطقه، طرح های مناسب سازی درقالب  احداث رمپ، هندریل، همسطح سازی  و همچنین کفپوش ویژه نابینایان اجرا شد.

حیدرنیا گفت: در حال حاضر ایستگاه برج میلاد با احداث رمپ  و نصب هندریل، کفپوش ویژه ناینایان، نصب آسانسور  برای تردد افراد کم توان جسمی قابل دسترس شد.

به گفته وی، طرح مناسب سازی در ایستگاه های مترو برج میلاد، یادگار امام (ره) مرزداران و مدافعان سلامت اجرا شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲ نصب تابلو و خط کشی پارک ویژه معلولین در مجاورت ایستگاه های مترو صنعت و برج میلاد را از دیگر اقدامات در این زمینه برشمرد.

واکسینه شدن کارکنان شهرداری منطقه ۱۷

شهردار منطقه ۱۷ از تزریق دوز نخست واکسیناسیون کرونا ویژه تمامی کارکنان شهرداری منطقه ۱۷ در سایت واکسیناسیون شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

داود لطفی در این باره گفت: با توجه به اینکه‌ طبق سند واکسیناسیون کشوری افراد در مشاغل در معرض خطر باید با اولویت واکسینه شوند و این امر از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا برای گروه های هدف شامل معلمان، اساتید دانشگاه، خبرنگاران  و... و. واکسیناسیون آنها آغاز شده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس باتوجه به اینکه کارکنان شهرداری نیز به عنوان یک نیروی خدمات رسان در جامعه حضور دارند ضرورت ترزیق واکسن برای کارکنان شهرداری به وجود آمده است.

شهردار منطقه ۱۷ افزود: دوز نخست تزریق واکسن کرونا کارکنان شهرداری منطقه ۱۷ به شکل کامل در سایت واکسیناسیون شهید حاج قاسم سلیمانی صورت گرفته است.

لطفی ادامه داد: کارکنان شهرداری در صف مقدم ارتباط با شهروندان هستند و بر همین اساس انجام واکسیناسیون آنها ضرورت داشت و قرار است تا چند هفته آینده  تزریق دوز دوم فراهم شود.

آخرین وضعیت پروژه های سرای محله اکباتان، بوستان باغ ایرانی و سوله ورزشی کن

شهردار منطقه ۵ با اشاره به پروژه های عمرانی سطح منطقه ۵ گفت: پروژه های مهمی چون سرای محله اکباتان، سوله ورزشی کن و بوستان باغ ایرانی با سرعت و دقت در حال انجام است و به زودی به بهره برداری می رسد.

محمود کلهری به پروژه سرای محله اکباتان اشاره کرد و گفت: این پروژه از مهمترین پروژه های توسعه محلی منطقه ۵ است که با سرعت و جدیت مراحل بازسازی آن صورت می گیرد.

وی ادامه داد: در بازسازی  کلی این سرای محله از نمای ساختمان گرفته تا سرویس های بهداشتی و عایق رطوبتی دیوار و کف و لوله کشی های اب و برقکاری و سنگکاری دیوار و کف سازی ها جهت نوسازی اقدام شده است.

کلهری تاکید کرد: در حال بیش از ۸۰ درصد از بازسازی نمای ساختمان به پایان رسیده و کارهای سیم کشی و برقکاری نیز پایان یافته و سرویسهای بهداشتی و سنگ و سرامیک و ایزوگام سرویسهای بهداشتی در مرحله اجرا است.

لایروبی بیش از ۱۶ کیلومتری شبکه اصلی هدایت آب های سطحی منطقه ۱۷

شهردار منطقه ۱۷ از لایروبی ۱۶ کیلومتر و ۶۱۰ متر طول شبکه اصلی هدایت آب های سطحی در ایام تعطیلات پنج روزه کرونایی خبرداد، گفت: در ایام تعطیلات کرونایی شهرداری به عنوان یک نهاد خدمات رسان فعال بوده است.

داود لطفی با اعلام این خبر، گفت: در محدوده معابر این منطقه نزدیک به ۱۶ هزار و ۶۱۰ متر طول شبکه اصلی هدایت آب های سطحی وجود دارد که لایروبی آن به شکل مستمر از سوی اداره مسیل های شهرداری منطقه صورت می گیرد.

وی افزود: باتوجه به اینکه بخشی از معابر این منطقه کم عرض هستند، بنابراین توجه به لایروبی شبکه اصلی هدایت آب های سطحی بسیار اهمیت دارد به همین منظور در طول هفته این مسیرها مورد بازید و لایروبی توسط تیم اداره مسیل های شهرداری منطقه قرار می گیرد.

لطفی ادامه داد: به طور میانگین روزانه پنج تن حجم لایروبی از این شبکه اصلی هدایت آب های سطحی منطقه ۱۷ صورت می گیرد.

شهردار منطقه ۱۷ به مسیرهای لایروبی شده در چند روز اخیر پرداخت و اظهار داشت: در ایام تعطیلات کرونایی شهرداری به عنوان یک نهاد خدمات رسان فعال بوده است، که شبکه اصلی هدایت آب های سطحی در بزرگراه شهید چراغی، خیابان عسکری، خیابان سلامت و حوضچه های خیابان متین لایروبی و پاکسازی شده است.

تقدیر از سفید پوشان عرصه سلامت

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری منطقه ۱۷ اعلام کرد: مدیران شهری این منطقه به مناسبت روز پزشک از پزشکان پر تلاش مراکز درمانی محدوده منطقه ۱۷ تقدیر و تشکر کردند.

امیر تیغ نورد معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری منطقه ۱۷، شهریار رشید علیپور معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه و فرزانه قلیخانیان معاونت مالی و اقتصاد شهری منطقه به نمایندگی از دیگر مدیران شهری شهرداری منطقه ۱۷  از زحمات و تلاش های پزشکان و مدافعان سلامت به مناسبت روز پزشک در این روزهای سخت کرونایی تقدیر کردند.

این تقدیر و تشکر در بیمارستان ضیائیان، درمانگاه شهرداری منطقه و سایت واکسیناسیون شهید حاج قاسم سلیمانی صورت گرفت.

شایان ذکر است این مراسم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به اجرا در آمد و به نمایندگی از پزشکان از دکتر حمیدرضا حکمت رئیس بیمارستان ضیائیان، معصومه ردایی مدیر درمانگاه شهرداری منطقه ۱۷، مریم مختاری و زهرا مرتضوی مسئولان سایت واکسیناسیون شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیر به عمل آمد.

اجرای مراسم تعزیه خوانی در منطقه ۸

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۸ اعلام کرد: مجلس تعزیه‌خوانی با عنوان «تعزیت خورشید» در هشتمین منطقه پایتخت در حال برگزاری است.

محمد بنی حسن از برگزاری مجلس تعزیه خوانی با عنوان «تعزیت خورشید» خبر داد و گفت: به مناسبت ایام سوگواری محرم و به منظور انتقال مفاهیم و آموزه‌های اخلاقی فلسفه قیام عاشورا و نهضت حسینی و روایت حماسه بزرگ عاشورا به نسل جوان و نوجوان همزمان با دهه دوم ماه محرم الحرام ویژه برنامه «تعزیت خورشید» با مشارکت فرهنگسرای گلستان در میدان نبوت برگزار می‌شود.

وی افزود: مجلس تعزیه‌خوانی با عنوان «تعزیت خورشید» با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از روز یکم تا هفتم شهریور ماه در هفت مجلس با عناوین مختلف برگزار می‌شود که مجلس اول شهادت شاهچراغ، مجلس دوم تعزیه پیرزن زائر و متوکل عباسی، مجلس سوم شهادت مسلم بن عقیل (ع)، مجلس چهارم شهادت حربن یزید ریاحی، مجلس پنجم شهادت حضرت علی اکبر (ع)، مجلس ششم شهادت حضرت عباس (ع) و مجلس هفتم شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش است.

وی گفت: برنامه «تعزیت خورشید» ویژه اجرای ۲۱۵ مجلس تعزیه در محرم ۱۴۴۳ قمری است و عموم علاقه‌مندان می‌توانند با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از تماشای این ویژه‌برنامه بهره‌مند شوند.

عزاداری کاروان «نسل حسینی» به مناسبت روز پزشک در بیمارستان بقیه الله

کاروان «نسل حسینی» به مناسبت روز پزشک در بیمارستان بقیه الله حضور و برای کادر درمان و بیماران بستری مراسم عزاداری برگزار کرد.

کاروان عزاداری «نسل حسینی» همزمان با یکم شهریورماه مصادف با روز پزشک به بیمارستان بقیه الله تهران رفت تا مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان را برای کادر درمان و بیماران کرونایی بستری در این مرکز درمانی که امکان حضور در مراسم حسینی را ندارند، برگزار کند.

محمدحسین حدادیان، مداح اهل بیت به روضه‌خوانی و ذکر مصیبت پرداخت و گروه سرود نوجوانان اجرا داشتند.

کاروان عزاداری «نسل حسینی» به همت مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی و مرکز آفرینش‌های هنری بسیج در سطح شهر تهران حرکت کرده و به اجرای برنامه‌های سوگواری در نقاط مختلف شهر می‌پردازد.

آغاز مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از آغاز  به کار مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا با خدمت رسانی ۳۵ هزار نفر از جهادگران سپاه، بسیج و سازمان های خدمات رسان عضو ستاد بحران به مدت سه هفته در این منطقه خبر داد.  

مجتبی شکری، در این باره گفت:  با توجه به شیوع موج پنجم ویروس کرونا، پنجمین مرحله طرح شهید سلیمانی با حضور سردار حسن زاده، فرمانده سپاه محمد رسول الله و جمعی ازمدیران شهرداری منطقه ۱۳، مدیر مرکز بهداشت شرق تهران، فرمانده بسیج کمیل و سازمان های خدمات رسان عضو ستاد بحران دردهکده مقاومت واقع در بزرگراه شهید دوران به مدت سه هفته آغاز به کار کرد.

وی افزود: در این مانور که به منظور نزولی کردن شیب منحنی شیوع اپیدمی کرونا و کنترل این بیماری، کمک های مومنانه  و آموزش ترویجی برنامه ریزی و آغاز شد، شهرداری منطقه ۱۳، سپاه و سازمان های خدمت رسان عضو ستاد بحران شامل بسیج ناحیه کمیل، آموزش و پرورش، اورژانس شرق تهران، منطقه شش عملیات سازمان آتشنشانی، کلانتری ۱۲۸ تهران نو، پلیس راه ۱۷ شهریور و مرکز بهداشت شرق تهران با حداکثر توان و امکانات فعالیت می کنند.

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به اجرای این طرح به صورت محله محور اظهار داشت : با برگزاری رزمایش مشترک، اقداماتی از قبیل ضد عفونی و گندزدایی معابر، توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان و افراد بی بضاعت، برنامه های ترویجی و پیشگیری در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی در اماکن پر تردد از قبیل ایستگاه های مترو و پاساژ، اهدای ماسک و مواد ضد عفونی کننده در دستور کار قرار گرفت.

برگزاری عزاداری محرم متفاوت در منطقه ۱۷

شهردار منطقه ۱۷ گفت: محرم ۱۴۴۳ در فضاهای شهری و زیر آسمان دارالشهدای تهران تجربه‌ای متفاوت را برای عشاق سیدالشهدا(ع) رقم زده ‌است.

داود لطفی در این باره گفت: شهرداری منطقه با شروع ایام سوگواری و با توجه به شیوع ویروس کرونا، تمهیدات ویژه این ایام را جهت برگزاری و پاس‌داشت مراسم عزاداری محرم امسال در دستور کار قرار داد.

وی افزود: این سازمان با اطلاع‌رسانی و در اختیار قرار دادن فضاهای شهری منطقه از جمله زمین چمن میلان، باغ‌راه حضرت فاطمه(س)، پارکینگ دارالشهدا، فضای پارک‌ها و بوستان‌ها به هیات و متولیان مذهبی دارالشهدا، این طرح را اجرایی کرد.

لطفی تصریح کرد: علاوه بر مراسم سخنرانی، عزاداری و سینه‌زنی، اجرای برنامه‌های فرهنگی- مذهبی ازجمله مشاوره‌های مذهبی، تعزیه‌خوانی وقایع عاشورا و مرثیه خوانی بخشی از مفاهیم عاشورایی برگزار شده در فضاهای باز شهری دارالشهدا  است همچنین برنامه‌های فرهنگیِ مجازی نیز در این دهه در کنار دیگر برنامه‌ها انجام گرفت.

وی همچنین با حضور داود لطفی شهردار منطقه ۱۷ طرح کوچه های حسینی در مقابل منزل خانواده معظم شهدا برپا می شود؛ این طرح که به شکل روضه خوانی و عزاداری سید و سالار شهیدان در مقابل منزل شهیدان صورت گرفت.

اجرای پنج هزار و ۶۲۵ متر طول آسفالت در چهار ماهه نخست سال

شهردار ناحیه یک منطقه ۱۷ گفت: عملیات روکش آسفالت از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون پنج هزار و ۶۲۵ متر طول با تناژ ۷۴۳ تن در ناحیه یک انجام شده است.

ابراهیم کوه نژاد با اعلام این خبر گفت: بالغ بر ۹ مورد آسفالت ریزی و روکش آسفالت در معابر محلات ناحیه یک در راستای اجرای پروژه های توسعه محلی انجام شده است.

وی افزود: این عملیات به منظور نوسازی معابر ناحیه یک شهرداری منطقه ۱۷ نزدیک به اجرای ۵۶۲۵ متر طول آسفالت در ۴ ماهه نخست سال  صورت گرفته است.

برچسب‌ها شهرداری منطقه نوزده تهران شهرداری منطقه پنج تهران شهرداری منطقه دو تهران شهرداری منطقه پانزده تهران شهرداری منطقه هفده تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری منطقه پنج تهران شهرداری منطقه دو تهران شهرداری منطقه پنج تهران شهرداری منطقه دو تهران تهران شهرداری منطقه پروتکل های بهداشتی مناسبت روز پزشک ایستگاه های مترو شهرداری منطقه ۱۷ کارکنان شهرداری شهردار منطقه ۱۷ مخازن مکانیزه افراد کم توان تعزیت خورشید تعزیه خوانی برنامه ریزی مجلس تعزیه خدمات رسان مناسب سازی برنامه ها صورت گرفت نسل حسینی سرای محله ناحیه یک منطقه ۱۳ متر طول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۴۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در مراسم تودیع و معارفه که صبح امروز ترتیب یافته بود، سرپرست معاونت سازمان مدیریت پسماند، سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه یک، معاون خدمات شهری همچنین سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار ارومیه معرفی شدند.

بر اساس احکام جداگانه از سوی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه؛ مرتضی صفری‌سرا بعنوان سرپرست معاونت سازمان مدیریت پسماند، سعید کریمی بعنوان سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه یک، مسعود شیخی به عنوان معاون خدمات شهری منطقه چهار همچنین علی‌ پورفلاح بعنوان سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار ارومیه منصوب شدند.

دیگر خبرها

  • هشدار به پیمانکاران پسماند پایتخت درمورد بکارگیری کارگران زیر ۱۸ سال
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است
  • کسب رتبه نخست منطقه ۹ اصفهان در افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • اوضاع نظافت تهران از پاریس هم بهتر است؛ آمار هم داریم
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت