Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاب توسعه زیست‌بوم نوآوری جنوب شرق ایران با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری اسلامی ایران در استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

به گزارش برنا، ستاری در آیین افتتاح هاب توسعه زیست‌بوم نوآوری جنوب شرق ایران تاکید کرد، یکی از موفق‌ترین پارک‌های علم و فناوری ایران در استان سیستان و بلوچستان فعالیت می‌کند و این مهم، زیست‌بوم فناوری و نوآوری را در جنوب شرق ایران گسترش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری اسلامی ایران همچنین مرکز نوآوری و صنایع خلاق ایرانشهر در استان سیستان بلوچستان افتتاح کرد.

در همین حال، سورنا ستاری از روند پیشرفت ساخت برج نوآوری دانشگاه سیستان و بلوچستان هم بازدید کرد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری اسلامی ایران در جریان این بازدید گفت، این برج فناوری میزبان همه شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاقی می‌شود که در زمینه توسعه فناوری‌های نوظهور فعالیت می‌کنند.

خبرگزاری ایران پرس گزارش تصویری این رویداد را به آدرس  https://farsi.iranpress.com/iran-i202218 در اختیار مخاطبان خود قرار داده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران علم و فناوری استان سیستان و بلوچستان فناوری علمی و فناوری جمهوری اسلامی ایران برج سیستان و بلوچستان جمهوری اسلامی سیستان و بلوچستان سورنا ستاری معاون علمی معاون علمی و فناوری زیست بوم جنوب شرق ایران جنوب شرق ایران زیست بوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۴۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان

 رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری چابهار گفت: سهمیه سوخت کامیون‌ها براساس پایش و عملکرد و تناژ آنها در کارت‌های سوخت شارژ می‌شود.

رئیسی با اشاره به کاهش سهمیه به صورت ماهیانه، افزود: اگر کامیونی عملکرد پایینی داشته باشند سوخت کمتری دریافت خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد
  • توسعه همکاری‌های فناورانه ایران و ترکیه نتایج خوبی را برجای می‌گذارد
  • تصویب سند توسعه دانش بنیان خراسان جنوبی
  • زنده گیری و رهاسازی سه سر تمساح در جنوب سیستان و بلوچستان
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن
  • رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا
  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • رونق حمل و نقل جاده ای کالا