Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@16:10:26 GMT

قطعه پیانو برای کادر درمان

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۴۴۶۶

قطعه پیانو برای کادر درمان

اثر «فرشته‌ای در باد» به آهنگسازی و تنظیم دانیال شهرت، فعال موسیقی کلاسیک به کادر درمان تقدیم شد.

به گزارش ایسنا، دانیال شهرتی جدیدترین ساخته خود را با عنوان «فرشته‌ای در باد» برای همدلی با پزشکان و پرستارانی که این روزها جان برکف گرفته و در خدمت بیماران کرونایی هستند، تقدیم کرد.

این قطعه موسیقی کلاسیک به آهنگسازی، تنظیم و همچنین نوازندگی پیانوی دانیال شهرتی است و آوا درویش تصویرسازی آن را به عهده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«فرشته ای در باد» را شرکت فرهنگی-هنری «سرزمین مهر و ماه» در همکاری با این موزیسین تولید و منتشر کرده است.

از دانیال شهرتی ـ خواننده، آهنگساز و تنظیم کننده ـ پیشتر آلبوم هایی چون «پاییز بی تکرار»، «قو و دریا» و آهنگ‌هایی همچون «دوری و دلتنگی»، «بعد از تو» و موسیقی متن و تیتراژ مجموعه تلویزیونی «تلاطم» با صدای محمدرضا عیوضی منتشر شده است.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3



انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: همه باهم علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۴۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز سخت پرسپولیس مقابل میلادِ سپاهان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در دیدار حساس امروز مقابل سپاهان که تعیین کننده برای قهرمانی سرخ پوشان در لیگ برتر است، دانیال اسماعیلی‌فر را در سمت راست خط دفاعی ندارد و به دلیل محرومیت مدافع کناری خود را از دست داده که این اتفاق می‌تواند آنها را به دلیل نفوذهای خطرناک میلاد زکی‌پور دچار دردسر کند.

میلاد زکی‌پور که همواره نمایش خوبی مقابل پرسپولیس داشته و بحث حضورش هم در این تیم مطرح بود، در دور رفت لیگ برتر نزدیک بود دروازه سرخ پوشان را باز کند که عکس‌العمل درخشان علیرضا بیرانوند مانع از گلزنی او شد.

با این وجود زکی‌پور انگیزه زیادی دارد تا امروز هم در تقابل با پرسپولیس بدرخشد و مثل دیدار رفت که یکی از مهره‌های تاثیرگذارشان برای برتری یک بر صفر برابر سرخ پوشان بود، امروز هم مثمر ثمر کار کند.

زکی‌پور که فصل گذشته سه گل به ثمر رساند و سه پاس گل داد و این فصل هم با پاس‌های خود زمینه‌ساز چهار گل برای طلایی پوشان شده، این فرصت را دارد تا در غیاب دانیال اسماعیلی‌فر، با آزادی عمل بیشتری در سمت چپ زمین کارش را انجام بدهد و با ارسال‌های خطرناک خود موقعیت‌سازی کند.

دیگر خبرها

  • روز سخت پرسپولیس مقابل میلادِ سپاهان(عکس)
  • شباهت عجیب دانیال حکیمی و پسرش
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • بازطراحی مرسدس بنزهای کلاسیک با تکنولوژی 2024 (عکس)
  • سامان احتشامی در تهران کنسرت برگزار می‌کند
  • دستاورد تجمعات دانشجویان آمریکایی شفاف شدن چهره غرب است
  • خواننده تیتراژ «رستگاری» کنسرت می‌دهد/ انتشار چند تک آهنگ عاشقانه
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • قطعه‌ای مسحور کننده از ویولن‌نوازی استاد نصرالله شیرین آبادی + ویدئو
  • آهنگسازی در موسیقی کلاسیک ایرانی کتاب شد/ خواندن چند پژوهش