Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@13:07:45 GMT

میزبان جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها تعیین شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۴۵۱۰

میزبان جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها تعیین شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین سلمانی دبیر اجرایی روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با اعلام این خبر افزود: دومین جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پارک‌های علم و فناوری، مؤسسات پژوهشی در سال ۱۴۰۰، تحت عنوان «دانشگاه، مسؤولیت اجتماعی، بحران آب، گرمایش زمین، آلودگی هوا و حفظ محیط زیست» با محوریت اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روابط عمومی، ارتباط با رسانه و اطلاع‌رسانی؛ روابط عمومی الکترونیک، تولید محتوای رسانه‌ای (اینفوگرافی، موشن گرافی، پادکست، عکس‌نوشته، پویانمایی، کلیپ کوتاه و…)؛ روابط عمومی و ترویج کسب و کارهای دانش‌بنیان و دستاوردهای ملی و بین‌المللی در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی شامل استارت‌آپ از محورهای این جشنواره است.

سلمانی گفت: کانون‌های خلاقیت، شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز رشد، حمایت از ایده‌ها و…) و روابط عمومی، مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ صیانت و احیا محیط زیست و منابع طبیعی شامل برگزاری رویدادها، همایش‌های منطقه‌ای، ملی یا بین‌المللی، فراخوان‌های درختکاری و…) از دیگر محورهای اصلی ابلاغی از سوی اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

دبیر اجرایی این جشنواره با اشاره بر اینکه محور «حقوق محیط زیست و منابع طبیعی از نظر اسلام» به عنوان بخش ویژه این رویداد انتخاب شده است، گفت: فراخوان این جشنواره از ۱۵ شهریور تا ۲۰ مهرماه، داوری آثار از اول آبان‌ماه تا ۱۰ آبان‌ماه و مراسم معرفی دستاوردهای برتر و تجلیل و تقدیر از برگزیدگان با حضور وزیر علوم در ۲۳ آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

کد خبر 5288428 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش دانشگاه تهران انتخاب رشته دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه فنی و حرفه ای دوره دکتری پذیرش بدون آزمون ویروس کرونا دانشگاه علامه طباطبایی دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نام دانشجویان روابط عمومی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۴۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه ملی محیط زیست برای دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان از کسب رتبه نخست جایزه ملی محیط زیست کشور توسط دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.

مجید مرادی زیرکوهی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در هشتمین دوره اعطای جایزه ملی محیط زیست کشور، دانشجو مهران سهرابی‌نیک با ارائه طرح نوآورانه «طراحی رآکتور نوری زیستی برای تصفیه همزمان آب و هوا» با همکاری مرکز نوآوری و خلاقیت دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان، موفق به کسب مقام نخست و عنوان برگزیده در بخش اختراعات و طرح‌های نوآورانه این جشنواره شد.

وی ادامه داد: این جشنواره در استان اصفهان و با شرکت ۷۰ دانشجو، در پنج محور «رساله برتر»، «پایان‌نامه برتر»، «ابداع، اختراع و طرح نوآورانه»، «دانشجوی فعال در زمینه حفاظت از گونه‌های در معرض خطر انقراض» و «فرهنگ‌سازی در زمینه حفظ محیط‌ زیست» برگزار شد.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان عنوان کرد: هدف از برگزاری هشتمین دوره اعطای جایزه ملی محیط‌زیست کشور، تجلیل از برگزیدگان  و فعالان در زمینه حفاظت از محیط‌ زیست و ارج‌ نهادن به فعالیت‌های برجسته علمی و ترویجی بوده است.

وی عنوان کرد: سهرابی‌نیک طراح و مجری طرح، از دانشجویان کارشناسی ارشد رشته شیمی دانشگاه است. این طرح با همکاری امیر زیدی، سعید خدادوست و مجتبی مکاری، از اعضای هیات علمی دانشگاه اجرا شد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • زنده گیری و رهاسازی سه سر تمساح در جنوب سیستان و بلوچستان
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • جایزه ملی محیط زیست برای دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان
  • شکار یک پلنگ ایرانی توسط یک تبعه پاکستان (+عکس)
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • شکار یک پلنگ ایرانی توسط یک تبعه پاکستان + عکس
  • شکار یک پلنگ ایرانی در توسط یک تبعه پاکستان + عکس