Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرسول دریایی روز سه شنبه در نخستین روز از هفته دولت اظهارداشت: در هفته دولت سال جاری کشتی پشتیبان ماهیگیری پارس صدف یک در راستای ارتقای خدمات دهی به جامعه صیادی استان هرمزگان با ایجاد اشتغال برای ۳۲ نفر بصورت مستقیم و سرمایه گذاری شش و نیم میلیون دلاری بخش خصوصی افتتاح و به آب اندازی می شود.
وی ادامه داد: این شناور به دست متخصصان داخلی ساخته شده و  ۶۴ متر طول و حدود ۱۲ متر عرض ،قابلیت نگهداری و حمل ۵۰۰ هزار لیتر سوخت، ۴۵۰ تن ماهی و محصولات صید شده و ۳۵۰ هزار لیتر آب را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته مدیرکل شیلات هرمزگان، این شناور با تامین مایحتاج شناورهای صیادی بویژه شناورهای آب دور در دریا و در مقابل دریافت آبزیان صید شده  آنها و انتقال آن به ساحل در مجموع به ۶۵۰ شناور صیادی سنتی و آب های دور خدمات رسانی خواهد کرد.
دریایی گفت: افتتاح سردخانه ۲۵۰ تنی و دفتر شیلات در شهرستان ابوموسی، تنب بزرگ با اشتغال زایی ۱۰ نفر با اعتبار دولتی مصوب و تخصیص یافته ۴۸ میلیارد ریالی یکی از طرح های قابل بهره برداری شیلات استان در این هفته است.
وی همچنین از بهره برداری از هشت مزرعه پرورش میگو در شهرستانهای بندرلنگه (شش مزرعه) و جاسک (دو مزرعه) با وسعتی بالغ بر ۱۳۱ هکتار و  اشتغال زایی ۶۶ نفر در هفته دولت جاری خبر داد که با سرمایه گذاری ۳۵۶ میلیارد ریالی بخش خصوصی افتتاح می شود.
این مسوول افزود: بهره برداری از طرح ۲۰۰ متر مربعی تکثیر ماهیان زینتی در منطقه سیاهو ـ بندرعباس با سرمایه گذاری حدود شش میلیارد ریال و اشتغال زایی هشت نفر و برق رسانی به سایت پرورش میگو یکدار جاسک با اعتباری شش میلیارد ریال از دیگر طرح های قابل بهره برداری است.

برچسب‌ها هرمزگان سازمان شیلات ایران بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان سازمان شیلات ایران بندرعباس هرمزگان سازمان شیلات ایران بندرعباس سرمایه گذاری بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۴۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این پروژه بزرگ آموزشی گفت: دارالفنون اردبیل با مساحت ۱۰ هزار متر مربع با ۳۰ کلاس آموزشی، دارای سالن ورزشی و آمفی تئاتر ۲۵۰ نفره آماده بهره برداری است.
نیکزاد با اشاره به اینکه این پروژه عمرانی آموزشی برای بهبود کیفیعت آموزشی در اردبیل و با سرمایه گذاری بانگ پاسارگاد کشور احداث شد گفت: بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای احداث دارالفنون اردبیل سرمایه گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک چیست؟
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی