Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مجتمع پتروشیمی مهاباد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد ماسک برای توزیع در مناطق مختلف شهری و روستایی و در قالب اجرای برنامه های ستاد مقابله با کرونای این شهرستان توسط این شرکت خریداری و تحویل فرمانداری مهاباد داده شد.

عباس فرشباف اضافه کرد: پتروشیمی مهاباد در طول دوران کرونا همواره همراه ستاد مقابله با کرونای شهرستان و شبکه بهداشت و درمان بوده و در این مدت بیش از هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی نیز به خانوارهای نیازمند معرفی شده اهدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: همچنین این شرکت ۲ میلیارد ریال نیز برای خرید یک دستگاه پرینتر رنگی رادیولوژی و یک دستگاه UPS ماموگرافی که جزو نیازهای ضروری بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد بود، خریداری و به این بیمارستان اهدا کرده است.

فرشباف اظهار داشت: سعی و تلاش همه مسوولان این شهرستان و دستگاه‌های اجرایی، کنترل این ویروس و جلوگیری از شیوع آن است که به‌صورت شبانه‌روزی و با تمام توان در حال اجراست.

به گزارش ایرنا، تاکنون ۴۲۰ مهابادی بر اثر کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

این شهرستان با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و هم اکنون در وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماسک مهاباد آذربایجان غربی بهداشت و سلامت صنایع پتروشیمی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماسک مهاباد ویروس کرونا ماسک مهاباد آذربایجان غربی بهداشت و سلامت صنایع پتروشیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۵۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  در چند روز گذشته چند شهرستان استان بدخشان افغانستان شاهد تجمع و اعتراضات مردمی بود اعتراضاتی که به دنبال تخریب مزارع کشت شده خشخاش آغاز شد نا آرامی‌ها تا جایی پیش رفت که حکومت سرپرست افغانستان هیاتی برای رسیدگی به این موضوع تشکیل داد و گفت: از تصمیم خود برای مقابله با کشت خشخاش کوتاه نخواهد آمد در همین حال مبارزه طالبان با کشف مواد مخدر و انهدام آن نیز در افغانستان ادامه دارد مسئولان حکومت سرپرست افغانستان می‌گویند: هیچ همکاری از ناحیه جامعه جهانی و کشور‌های منطقه و همسایه برای کشت جایگزین خشخاش در افغانستان انجام نشده است از سویی دیگر به نظر می‌رسد هنوز برخی کشور‌ها به جدیت طالبان برای مقابله با خشخاش با دیده شک و تردید نگاه می‌کنند آمار‌ها از افزایش کشفیات مواد مخدر به ویژه صنعتی از مبدا افغانستان در کشور‌های همسایه و منطقه حکایت دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 


شات لیست
-مولوی حمدالله (معاون فرماندهی پلیس شهرستان غورک استان قندهار)
- عبدالمتین قانع (سخنگوی وزارت کشور افغانستان)
-----

دیگر خبرها

  • فراجا مظلومانه و بااقتدار در خط مقابله با بی‌حیایی‌ها ایستاده است
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب
  • در گذشت پیرترین معلم ایران در سن ۱۰۷ سالگی
  • کهنسال‌ترین معلم ایران درگذشت