Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@15:09:58 GMT

جسد فرد مفقود شده در سیلاب حاجی آباد بی‌جان پیدا شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۵۹۲۰

جسد فرد مفقود شده در سیلاب حاجی آباد بی‌جان پیدا شد

مهرداد حسن زاده عصرسه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جسد این فرد با کمک نیروهای مردمی، بسیج و هلال احمر در خار و خاشاک و به سختی پیدا شد.

وی ادامه داد: پنج جوان روز گذشته در بستر رودخانه ورودی شهر حاجی آباد در شمال هرمزگان نشسته بودند که سیلاب به آن‌ها می‌رسد.

وی ادامه داد: این افراد که می‌توانستند خود را نجات دهند سعی می‌کنند خودرو را نجات دهند که آب خودرو را با خود می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اضافه کرد: سه نفر از این جوانان به نی‌های حاشیه رودخانه چنگ انداخته و نجات می‌یابند و ۲ نفر دیگر گرفتار می‌شوند که با توجه به نزدیکی رودخانه به شهر حاجی آباد یک نفر آنان با کمک مردم نجات می‌یابد و سیلاب فرد دیگر را با خود می‌برد.

حسن‌زاده افزود: گزارش این رخ‌داد ناگوار در همان اوایل به هلال احمر داده می‌شود و جمعیت هلال احمر نیروهای خود را برای کمک به این افراد و فرد مفقود شده اعزام می‌کند و در نهایت دقایقی پیش جسد این فرد پیدا می‌شود.

برچسب‌ها حوادث طبیعی هرمزگان مفقودی بندرعباس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوادث طبیعی هرمزگان مفقودی حوادث طبیعی هرمزگان مفقودی بندرعباس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۵۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر

به گزارش روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛ بابک محمودی گفت: از تاریخ ۴ تا ۹ اردیبهشت ماه، ساعت ۰۶:۳۰ صبح امروز ۹ اردیبهشت ماه، ۱۳ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، یزد، البرز و هرمزگان تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این مدت نیرو‌های این جمعیت طی ۹۱ مورد عملیات امداد و نجات به ۴ هزار و ۸۱۳ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۱۲۴ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۹۲ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت. همچنین ۲ هزار و ۶۶ کیلوگرم نایلون، ۵۴۰ کیلوگرم برنج،۶۸۴ تخته پتو، ۹۵۸ قوطی کنسروجات، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۴۰ بسته غذایی، ۱۹۴ قرص نان و ۵۵ دستگاه چادر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به تداوم خدمات امدادی نیرو‌های این جمعیت گفت: ۱۹۷تیم عملیاتی متشکل ۷۷۹ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • تحویل ۹ شی تاریخی به میراث‌فرهنگی هرمزگان
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)