Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@08:15:18 GMT

تعطیلی مرکز واکسیناسیون چغادک در شرایط بحرانی کرونا

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۶۰۲۴

تعطیلی مرکز واکسیناسیون چغادک در شرایط بحرانی کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام رضا خدری عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی مشکلات ایجاد شده در امر واکسیناسیون شهر چغادک اظهار داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری مسئله فوری و مهم امروز کشور کرونا است؛ باید همه امکانات در این زمینه به کار گرفته شود همچنین همه مسؤولین شهری همکاری لازم را جهت مقابله و مهار کرونا با مرکز بهداشت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه چغادک تصریح کرد: متاسفانه در روزهای اخیر مرکز واکسیناسیون شهر چغادک به مدت سه روز به علت نبود پزشک تعطیل شد و مردم مجبور بودند واکسیناسیون را از مرکز بهداشت انجام دهند که با توجه به حضور بیماران کرونایی، این موضوع مشکل ساز شده است.

وی افزود: مرکز بهداشت شهرستان بوشهر باید این موضوع را پیگیری نماید که چرا تنها محل واکسیناسیون شهر، سه روز به علت عدم اعزام پزشک از مرکز شهرستان، به تعطیلی کشیده شده است؟

خدری با اشاره به عدم همکاری لازم از سوی مسؤولین شهری با مرکز بهداشت گفت: متاسفانه مردم ما امروز گلایه دارند از اینکه حتی برای نظافت محل واکسیناسیون همکاری لازم صورت نمی‌گیرد؛ مسؤولین بخش واکسیناسیون برای ارتباط اینترنتی که لازمه کار آن‌هاست با مشکل جدی مواجه هستند که این مسائل زیبنده نیست و باید برای رفع این موارد اهتمام لازم وجود داشته باشد.

این مقام مسؤول عنوان کرد: مسؤولین شهری باید همکاری بهتری با بهداشت در زمینه کرونا و واکسیناسیون داشته باشند؛ شورای شهر و شهرداری حتما باید به وظیفه خود در این امر عمل کنند و نباید سهل‌انگاری شود تا شاهد بروز این مشکلات نباشیم.

امام جمعه چغادک توضیح داد: مکان تست بیماران کرونایی هم با مشکل جدی مواجه است و شاهد ازدحام بیماران و نبود فضای مناسب جهت این امر هستیم، در این خصوص بارها پیگیری و تذکر داده شده است اما متاسفانه همکاری لازم جهت رفع این مشکل صورت نگرفته است که امیدواریم به گلایه‌های مردم و دلسوزان توجه شود و این مسئله مهم کشور جدی‌تر پیگیری شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: واکسیناسیون مقام معظم رهبری امام جمعه بوشهر همکاری لازم مرکز بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۶۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه گربه‌ باردار به یک مرکز بهداشت برای زایمان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نجات یک گربه از سیل دبی امارات (فیلم) شکار دیدنی پرنده توسط یک گربه وحشی (فیلم) واکنش باورنکردنی یک گربه پس از شنیدن صدای ویولنسل! (فیلم)

دیگر خبرها

  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • مراجعه گربه‌ باردار به یک مرکز بهداشت برای زایمان (فیلم)
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • کاهش ۱۰ درصدی میزان حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان