Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، "علی شاهمرادی" مدیر هسته گزینش استان کرمان با اعلام این مطلب گفت: با توجه به اعلام اسامی چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی، لازم است داوطلبان در اسرع وقت کلیه مدارک اعلام شده در سایت سازمان سنجش را به دفاتر گزینش ادارات آموزش و پرورش شهرستان محل سکونت خود تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: مدارک لازم شامل فرم اطلاعات فردی، دو قطعه عکس، اصل و تصویر کلیه صفحات شناسنامه و تصویر کارت ملی است.  

شاهمرادی تاکید کرد: داوطلبان شهر کرمان بر اساس مدرسه محل تحصیل خود مدارک مورد نیاز را به ادارات آموزش و پرورش نواحی یک و دو تحویل دهند.

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه زمان و مکان مصاحبه حضوری متقاضیان دانشگاه فرهنگیان متعاقبا اعلام خواهد شد تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، داوطلبان از مراجعه حضوری به اداره کل آموزش و پرورش استان خودداری نمایند.

پربیننده ترین آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۶/۲) واکنش جهانپور به وارد کردن ۲۰میلیون دز واکسن فایزر فرار مغزها؛ موج مهاجرت ایرانیان ورود به مازندران تا ۵شهریور ممنوع است تست کرونا تحت پوشش بیمه ها قرار گرفت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۶۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، احمدی‌زاده بیان کرد: آزمون دبیری وزارت آموزش و پرورش امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت در ۵ حوزه انتخابیه در مرکز استان با حضور ۴ هزار و ۹۸۴ شرکت کننده برگزار شد.

وی با اشاره به این‌که افزون‌بر ۳ هزار و ۸۰۰ نفر از داوطلبان بانوان و بقیه آقایان هستند، افزود: نتایج آزمون تا یک ماه دیگر بر روی سامانه مجموعه جهاد دانشگاهی بارگزاری می‌شود که در مجموع ۳۳۵ نفر از داوطلبان پذیرفته می‌شوند.

مدیر اجرایی برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در استان بوشهر یادآور شد: این آزمون برای رشته‌های تربیت بدنی، مشاوره و سبک زندگی است و نام‌نویسی برای شرکت در این آزمون از بهمن ۱۴۰۲ آغاز شده بود.

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش و EPT در دانشگاه آزاد اسلامی
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان بوشهر
  • استخدام ۱۹ هزار نیروی پرورشی در سال جاری
  • ۱۹ هزار نیروی پرورشی امسال به استخدام آموزش و پرورش در می‌آیند
  • تغییر عناوین و حجم دروس مدارس برای اجرای برنامه‌های پرورشی
  • گفته و ها و ناگفته های معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور
  • همه فارغ‌التحصیلان دانشگاه بخوانند؛ بزرگترین استخدام تاریخ ایران برگزار می‌شود +جزئیات
  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • واریز «هدیه روز معلم» به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • ۹۰ هزار معلم جدید، اول مهر به مدارس می‌روند