Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه بررسی صلاحیت سردار احمد وحیدی وزیر پیشنهادی کشور در دولت سیزدهم، عصر امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،در نشست علنی نوبت بعد از ظهر امروز (سه شنبه 2 شهریور) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت احمد وحیدی، وزیر پیشنهادی کشور در دولت سیزدهم مورد بررسی قرار گرفت.

 

طبق ماده ۲۰۲ آیین نامه داخلی مجلس، پیش از بیان نظرات نمایندگان مخالف و موافق درباره هر یک از وزرای پیشنهادی، گزارش کمیسیون های تخصصی مربوطه قرائت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای جلسه کمیسیون‌های امنیت ملی و سیاست خارجی، امور داخلی کشور و عمران مجلس صلاحیت سردار احمد وحیدی برای وزارت کشور را تأیید کردند. عباس‌زاده سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی وزیر کشور را شیخ‌الوزرا خواند و اعلام کرد ۳۵ هزار مدیر صف و ستادی در کشور وجود دارد.

نمایند‌ه‌ای که درباره همه چیز حرف زد جز مخالفت با وزیر کشور!

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سپس محمد صباغیان نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی که نوبت گرفته بود تا به عنوان مخالف وزیر کشور پیشنهادی حرف بزند، سخنانی غیر از مخالفت با وزیر پیشنهادی گفت که با تذکر جدی رئیس مجلس و سایر نمایندگان رو به رو شد. محمدرضا صباغیان، به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی کشور تاکید کرد: متاسفانه در برنامه وزیر پیشنهادی کشور به مسئله اعتیاد و قدرت گرفتن نهادهای مردمی توجهی نشده است. وی در ادامه مجدد به حاشیه رفت که باز هم تذکر نمایندگان را در پی داشت و در نهایت هم یک بیت شعر خواند که آن هم غلط از آب درامد! سپس گفت: حالا یک بیت عقب جلو بخوانیم چیزی نمی‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شهید زنده و موسس سپاه قدس

سید البرز حسینی، عضو کمیسیون عمران مجلس به عنوان موافق وزیر پیشنهادی کشور گفت: در طول روزهایی که وحیدی معرفی شد تمام رسانه های معاند و یک کشوری که از نظر ما وجود خارجی ندارد مثل اسرائیل انتقاداتی مطرح کردند و  از معرفی وی عصبانی شدند.

سید البرز حسینی، عضو کمیسیون عمران مجلس به عنوان موافق وزیر پیشنهادی کشور گفت: در طول روزهایی که وحیدی معرفی شد تمام رسانه‌های معاند و یک کشوری که از نظر ما وجود خارجی ندارد مثل اسرائیل انتقاداتی مطرح کردند و  از معرفی وی عصبانی شدند‌. وحیدی شهید زنده و از موسسان سپاه قدس است.

قدرت الله حمزه، نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی به عنوان موافق وزیر پیشنهادی کشور گفت: در برنامه‌های پیشنهادی وزیر کشور بخشی با عنوان چشم انداز وزارت کشور در افق ۱۴۰۴ ارائه شده است که نشان می‌دهد وزیر پیشنهادی برای مسیر راه ارایه شده، آینده‌ای مطلوب را با صراحت و شفافیت ترسیم کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پس از اظهارات مخالفان و موافقان، وحیدی وزیر پیشنهادی به دفاع از برنامه هایش پرداخت.

وحیدی در ابتدای سخنانش اظهار داشت: برنامه من مبتنی بر اصول قانون اساسی، سندهای بالادستی و گام دوم انقلاب است و سیاست‌های به زمین مانده را کامل می‌شناسم.

وی در ادامه افزود: برنامه من در 13 موضوع اساسی و 138 اقدام اجرایی تهیه شده است. همچنین برای موضوع اعتیاد، تقسیمات کشوری و حل مشکلات احزاب برنامه‌ای مناسب تهیه کرده‌ایم.

 

وزیر پیشنهادی کشور درباره اقتصاد آینده کشور گفت: ظرفیت‌های کشور باید توسط وزارت کشور انجام شود. ایران باید جایگاه خودش را در سطح جهان پیدا کند می‌توانیم در عرض 10 الی 15 سال کشور را در بین ده اقتصاد برتر دنیا قرار دهیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی ادامه داد: مهم‌ترین جایگاه وزارت کشور تعمیق و ارتباط درست و وفاق دولت و حاکمیت با مردم است همچنین رعایت حقوق شهروندی و عامه و افزایش سطح مردم سالاری دینی از وظایف مهم وزارت کشور که باید تقویت شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وحیدی پیرامون کنترل ویروس کرونا و محروميت‌زدایی بیان کرد:قرارگاه عملیاتی کرونا با کمک نهادهای دیگر تقویت می‌شود و محرومیت‌زدایی در حاشیه شهر پیگیری می‌شود

وی افزود: مرزهای بازرگانی کشور برای تقویت دیپلماسی اقتصادی در دستور کار قرار می‌گیرد و قوانین انتخابات و احزاب اصلاح می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وزیر پیشنهادی کشور در پایان تصریح کرد:اندکی صبر لازم است تا پیروزی ملت ایران و رای دادن به آقای رئیسی را با خدمت جشن بگیریم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزیر کشور مجلس شورای اسلامی آیت الله رئیسی احمد وحیدی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی وزیر پیشنهادی کشور مجلس شورای اسلامی وزارت کشور وزیر کشور کشور گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۶۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر کشور به گزارش ادعایی درباره مرگ نیکا شاکرمی

به گزارش همشهری‌آنلاین، احمد وحیدی در حاشیه جلسه امروز هیات وزیران درخصوص اجرای طرح انسداد مرز در شرق کشور، بیان کرد: انسداد مرز یک پروژه قدیمی است و چند بار شروع و رها شده بود که با دستور جمهور و تخصیص منابع، در شرق کشور دنبال می‌شود و در حال اجراست.

وی درخصوص تقسیم استان تهران به تهران شرقی و غربی نیز عنوان کرد: برنامه تقسیمات کشوری طبق نیازهای هر منطقه طراحی می‌شود و تقسیم استان تهران در دست بررسی است.

وزیر کشور درباره مطرح شدن پرونده نیکا شاکرمی در رسانه های بیگانه، گفت: الان دانشجویان در دانشگاه های آمریکا و اروپا در حال حمایت از مردم فلسطین هستند. می خواهند توجهات را از این اعتراضات دور کنند.

از سویی می‌خواهند عملیات وعده صادق را مخدوش کنند. آنها آمدند و یک سوژه بسیار مضحک که همه ابعاد آن روشن است را مطرح کردند که پاسخ آن هم داده شد و مشخص شد؛ دشمن و رسانه های آنها به گزارش های دروغ و دور از واقع متوسل شده اند تا عملیات روانی انجام دهند.

کد خبر 848719 منبع: ایسنا برچسب‌ها احمد وحیدی تلویزیون بی بی سی خبر ویژه

دیگر خبرها

  • دیدار رهبر مخالفان نتانیاهو با وزیز خارجه امارات
  • واکنش وزیر کشور به گزارش ادعایی درباره مرگ «نیکا شاکرمی»
  • شهردار کرمان با حکم وزیر کشور منصوب شد + متن حکم
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • واکنش وزیر کشور به گزارش ادعایی درباره مرگ نیکا شاکرمی
  • همه دستگاه‌ها باید به وظایف‌شان در «طرح نور» عمل کنند
  • وحیدی: «طرح نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته است/ باید از ناهنجاری‌های تحمیلی جلوگیری شود
  • مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • فرجام نماینده‌ای که «نخست‌وزیر» شد
  • ظرفیت کشور از اتباع اشباع شده است