Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ امیرعباس آسمند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ ریزی‌ های انجام شده چهار استان باید تا اواخر امسال تهیه و تدوین دانشنامه دفاع مقدس خود را به پایان برسانند که کهگیلویه و بویراحمد یکی از آنها است. 

وی افزود: کهگیلویه و بویراحمد در زمینه تهیه و تدوین دانشنامه دفاع مقدس جزو استان های پیشتاز در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با وجود گذشت سه دهه از پایان دفاع مقدس و نگارش کتاب‌ های متعدد در این زمینه اما یک کتاب علمی و جامع در مورد نقش استان در آن دوران وجود ندارد. 

سرهنگ آسمند عنوان کرد: مهمترین اهداف تهیه و تدوین دانشنامه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد شامل انتقال ارزش ‌ها و دستاوردهای  ناب دوران هشت سال دفاع مقدس به نسل‌ های کنونی و آینده، جلوگیری از تحریف و فراموشی حقایق تاریخ دفاع مقدس و ایجاد امکان دسترسی بهتر محققان و اندیشمندان به یک منبع مستند، جامع و معتبر در حوزه دفاع مقدس است. 

وی ابراز داشت: ۱۰۰ مدخل گروه فرهنگی و اجتماعی دانشنامه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد باید تا پایان امسال مقاله ‌نویسی شود که امید است این امر مهم با تلاش مجری و نویسندگان دانشنامه تحقق یابد. 

کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس هزار و ۸۸۰ شهید، ۳۱۷ آزاده و بیش از ۹ هزار جانباز تقدیم کرده است. 

برچسب‌ها بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد دانشنامه دفاع مقدس یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد دانشنامه دفاع مقدس یاسوج دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تدوین دانشنامه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۶۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات بنیاد شهید در حوزه درمان به ۱۸ هزار میلیارد تومان رسید

به گزارش خبرنگار مهر، محمود پاکدل عصر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سال جاری، اعتبارات این مجموعه سه برابر شده است.

وی بیان داشت: اعتبارات از ۳۰ هزار میلیارد تومان به ۹۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

پاکدل تصریح کرد: در سال گذشته ۱۸۰ هزار فرزند ایثارگر و شهید تبدیل وضعیت شد و با رایزنی‌های انجام شده با مجلس افرادی را که بعد از سال ۱۴۰۰ استخدام شدند، نیز تبدیل وضعیت می‌کنیم.

وی افزود: با انعقاد تفاهم نامه ایثارگران می‌توانند از نهضت ملی مسکن استفاده کنند و این باید شامل تسهیلات با سود کمتر باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این آئین حجت الاسلام خرم روز به عنوان سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات رضا پارسیان نژاد تقدیر شد.

کد خبر 6100882

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران با عملیات وعده صادق، هیمنه دشمن را در هم کوبید
  • اعتبارات بنیاد شهید در حوزه درمان به ۱۸ هزار میلیارد تومان رسید
  • ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • نداشتن بصیرت نسبت به دشمن، راه نفوذ او را باز می‌کند
  • کتاب‌هایی که اگر فیلم شوند، پرفروش می‌شوند
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور