Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@20:41:48 GMT

استوری ابراهیم شکوری؛ توافق با کمال کامیابی نیا؟

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۶۴۱۵

استوری ابراهیم شکوری؛ توافق با کمال کامیابی نیا؟

سخنگوی پرسپولیس تصویری از خود و کمال کامیابی نیا منتشر کرده است.

فوتبال در شبکه های اجتماعی / ابراهیم شکوری استوری جدیدی منتشر کرد.

به گزارش طرفداری، کمال کامیابی نیا اکنون در قطر است و هنوز به طور رسمی قراردادش با پرسپولیس را تمدید نکرده است اما ابراهیم شکوری، سخنگوی پرسپولیس امروز استوری جدیدی منتشر کرد که به نظر خبر از تمدید قرارداد کامیابی نیا با پرسپولیس در آینده ای نزدیک می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استوری شکوری به شرح زیر است:

اخبار داغ 

2 عکس منشوری از مادر 40 ساله امیر تتلو برترین های قرن با نصرالله عبداللهی: رایکوف هم مربی بود، هم پزشک، هم روانشناس؛ علی کریمی بهترین دفاع چپی بود که دیدم باشگاه استقلال به مظاهری: قراردادت را فسخ کن، به سلامت! شهریار مغانلو به سپاهان پیوست / رسمی باورنکردنی اما واقعی؛ گری نویل: یونایتد برای قهرمانی، باید کین را هم خریداری کند!/ یادداشت روز رویاپردازی کیلیان ام باپه برای انتقال به رئال مادرید / کاریکاتور

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کامیابی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۶۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد

باشگاه پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی هنوز نتوانسته است به تعهدات مالی‌اش در قبال سرمربی سابقش عمل کند.

به گزارش مشرق، بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، این مربی با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید تا مطالباتش را در سه قسط دریافت کند اما با اینکه که قسط اول از سوی پرسپولیس پرداخت شد، قسط دوم و سوم پرداخت نشده است.

بررسی‌های ایسنا در این زمینه نشان می‌دهد، دیروز (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) موعد پرداخت قسط سوم بوده است که این کار انجام نشده است. این در حالی است که بر اساس توافق طرفین، در صورت پرداخت‌نشدن قسط سوم در زمان مشخص‌شده، گل‌محمدی می‌تواند حدود پنج میلیارد تومان به عنوان جریمه دریافت کند. این یعنی اگر گل‌محمدی از پرسپولیس شکایت کند، علاوه بر پرداخت دو قسط، باید پنج میلیارد تومان هم جریمه بدهد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • طرح لو رفته از پیراهن اول رم در فصل 25-2024 / عکس
  • عکس‌| استوری مشکوک بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس
  • استوری حساسیت برانگیز امید نورافکن؛ پلنگ در حال شکار تمساح! (+عکس)
  • استوری حساسیت برانگیز امید نورافکن؛ پلنگ در حال شکار تمساح! + عکس
  • استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!
  • روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان