Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد مجیدی پس از انجام تمرین عصر سه شنبه آبی پوشان در گفتگو با خبرنگاران به فصل نقل و انتقالات و همراهی مدیریت باشگاه با وی اشاره کرد و گفت: از مدیریت باشگاه به ویژه آقایان مددی و ملکیان تشکر می‌کنم که برای جذب بازیکنان نهایت همکاری را با ما داشتند.

وی ادامه داد: بازیکنان جدید استقلال شامل زبیر نیک نفس، حسین زاده و ۴ بازیکن دیگر که به توافق نهایی رسیدیم با حضور در باشگاه قراردادشان را امضا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واکنش به احتمال حضور سرمربی جدید

فرهاد مجیدی در مورد احتمال تغییر در کادر فنی استقلال و آمدن یک سرمربی جدید نیز گفت: هر وقت باشگاه به این تشخیص رسید که مربی بهتر از من هست می تواند او را به استقلال بیارود و من خواهم رفت.

دلیل جدایی زرینچه را نمی دانم

مجیدی در خصوص انتخاب جواد زرینچه به‌عنوان سرپرست تیم استقلال و سپس جدایی او و اینکه گفته شد مجیدی حاضر نیست بدون فرزاد مجیدی به فعالیتش در این باشگاه ادامه بدهد، گفت: من زرینچه را بسیار دوست دارم و زمانی که به استقلال آمدم، او کاپیتان تیم بود. ملکیان با من صحبت کرد و گفت می‌خواهند زرینچه را به‌ عنوان سرپرست تیم معرفی کنند. من از این موضوع استقبال کردم و او را در باشگاه دیدم، اما نمی‌دانم چه مسئله‌ای باعث شد که زرینچه چنین تصمیمی (تصمیم به جدایی) گرفت.

قاسمی نژاد در لیست استقلال نیست

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد جذب مهاجم تیم شهرخودرو مشهد و صبحت هایی که در این مورد صورت گرفته است گفت: امین قاسمی نژاد در لیست من نیست.

ادامه دارد...

کد خبر 5288599

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهاد مجیدی فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو کشتی فرنگی تیم فوتبال پرسپولیس مسابقات قهرمانی جهان فرهاد مجیدی باشگاه پرسپولیس مهدی قائدی والیبال تیم والیبال نوجوانان ایران تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۶۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی

تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت، اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

tags # فرهاد مجیدی ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • درخواست اسرای صهیونیست از نتانیاهو درباره پذیرش توافق آتش بس
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!