Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون قضایی مجلس در واکنش به انتشار کلیپ برخورد نامناسب با محکومان زندان اوین گفت: در صورتی که در بروز این اتفاق قصور یا تقصیری متوجه رئیس سازمان زندان‌ها باشد، با توجه زیر سوال رفتن شان نظام مقدس جمهوری اسلامی حتما ایشان باید پاسخگو باشد.

به گزارش تسنیم؛ حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی درباره انتشار کلیپی از برخورد نامناسب با محکومان زندان اوین گفت: از آنجا که بنده این روز‌ها درگیر جلسات بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در مجلس هستم، از جزئیات این ماجرا اطلاع دقیقی ندارم، اما در صورتی که در بروز اینگونه اتفاقات، قصور یا تقصیری متوجه رئیس سازمان زندان‌ها باشد، با توجه زیر سوال رفتن شان نظام مقدس جمهوری اسلامی حتما ایشان باید پاسخگو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته در پیگیری این اتفاق باید ارزیابی دقیقی نسبت به ابعاد مختلف آن و همچنین میزان مسئولیتی که متوجه آقای حاج محمدی است، صورت گیرد و کمیسیون قضایی مجلس این مسئله را تا روشن شدن جزئیات آن به طور جدی دنبال خواهد کرد.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس در ارتباط با موج سواری رسانه‌های معاند فارسی زبان بر روی کلیپ منتشر شده تصریح کرد: بدون شک شبکه‌های فارسی زبان خارج نشینی که حقوق بگیر ولیعهد عربستان و عامل اصلی قتل فجیع خاشقچی هستند یا شبکه‌هایی که همواره در برابر وقوع جنایات هولناک در زندان هایی، چون گوانتانامو سکوت کرده اند، صلاحیت اظهارنظر درباره اتفاقاتی که در ایران رخ می‌دهد را ندارند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کمسیون قضایی مجلس اوین رئیس کمیسیون قضایی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۶۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
در این جلسه دکتر داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی به تشریح شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال 1403 دانشگاه آزاد اسلامی ویژه کارکنان و اعضای هیأت علمی داخل کشور و واحدهای برون مرکزی پرداخت که پس از بحث و تبادل نظر اعضا به تصویب رسید.
همچنین دستورالعمل بازنشستگی کارکنان و اعضای هیأت علمی و نظام نامه تحول اداری و رتبه بندی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی اعضا کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی قرار گرفت و در نهایت به تصویب رسید.
در این جلسه دکتر علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مهدی نویدادهم دبیرکل هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر عنایت اله ملکی تبار رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی، دکتر حسین جوادی خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی و سایر اعضا حضور داشتند.
انتهای پیام/

کد خبر: 1229573 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • جزئیات جدید از ماجرای یسنا ۴ ساله؛ دلیل ربودن او چه بود؟
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن یسنا؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم