Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مسئول بلندپایه در جنبش حزب الله هر گونه سفر رئیس سرویس اطلاعات مصر به ضاحیه بیروت را رد کرد.

به گزارش مشرق، یک مسئول بلندپایه در جنبش حزب الله هر گونه سفر عباس کامل رئیس سرویس اطلاعات مصر به ضاحیه بیروت را تکذیب کرد.

وی به شبکه خبری المیادین گفت: «آنچه پایگاه خبری اینتلیجنس آنلاین درباره دیدار یک هیأت امنیتی مصر با حزب الله منتشر کرده است، صحت ندارد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع تأکید کرد، این خبر کاملا کذب است و رئیس دستگاه اطلاعات مصر هیچ سفری به ضاحیه نداشته است.

وی تصریح کرد که رئیس سرویس اطلاعات مصر با هیچ یک از سران حزب الله دیدار نکرده است.

پایگاه خبری اینتلیجنس آنلاین امروز سه‌شنبه مدعی شد که کامل با «نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب الله لبنان دیدار کرده است.

به ادعای این پایگاه، کامل به حزب الله گفت که مصر آماده است به عنوان ضامن آتش‌بس در غزه باشد.

مصر بر این باور است که راهبرد جدید خود مبنی بر مذاکره با حزب الله، مفید خواهد بود و کمک خواهد کرد که درگیری در غزه بین گروههای فلسطینی و رژیم صهیونیستی رخ ندهد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان حزب الله لبنان ضاحیه بیروت عباس کامل رژیم صهیونیستی نعیم قاسم غزه مصر رئیس سرویس اطلاعات مصر حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۶۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، به مناسبت هفته کار و کارگر مسابقات قویترین مردان و دارت بانوان ویژه کارکنان مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران در سالن هلال احمر شهرستان بافق برگزارشد.   در اولین دوره از مسابقات قویترین مردان بیش از ۲۰ ورزشکار دردو وزن منفی۸۰ و مثبت ۸۰ کیلوگرم و در۴ آیتم با هم به رقابت پرداختند.   در پایان این مسابقات و در وزن مثبت ۸۰ کیلوگرم علیرضا فلاح به عنوان قهرمانی دست یافت و قویترین مرد فلات نام گرفت.   در این وزن مهدی بافقی دوم و حسین صالحی به مقام سوم دست یافتند.   اما در وزن منفی ۸۰ کیلوگرم مسعود غلامی پدیده این دوره از مسابقات شد و بر سکوی نخست ایستاد.   امیرحسین فتاحی دوم شد و حسین سلطانی نژاد جایگاه سوم را از آن خود کرد.   در مسابقات دارت ویژه بانوان نیز ورزشکاران به رقابت پرداختند که در پایان سمانه رمضانپور قهرمان شد، فائزه عسکری جایگاه دوم را از آن خود کرد و زینب ابوالحکیمی به مقام سوم رسید.   اختتامیه این مسابقات با حضور حمید رحیمی مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی، نوری رئیس اداره تعاون، کار و امور اجتماعی شهرستان، ایزدیان رئیس اداره ورزش و جوانان، پورذکریا مدیر امور معادن و امیری رئیس روابط عمومی مجتمع برگزار و از مقام آوران با اهدا حکم قهرمانی و هدیه‌ای تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • دانشگاه کلمبیا دانشجویان معترض حامی فلسطین را تعلیق می‌کند/دانشجویان دانشگاه را تسخیر کردند
  • آیت الله نورمفیدی: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت معلمان باید از میان بهترین‌ها انتخاب شوند
  • فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد
  • توافق مهم ضد تروریستی ایران و پاکستان چه بود؟ | محل استقرار افسران رابط نظامی مشخص شد
  • پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!
  • تولید بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی
  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است
  • دومین خبر جعلی به‌نام ایسنا طی ۲ ماه اخیر/ نظر صریح ساترا درباره یک سریال