Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@23:33:25 GMT

الجزایر روابط خود با مراکش را قطع کرد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۶۷۶۳

الجزایر روابط خود با مراکش را قطع کرد

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم،وزارت خارجه الجزایر خبر داد که این کشور روابط دیپلماتیک خود با مراکش را قطع کرده است.

«رامتان لامامر» اوزیر امور خارجه الجزایر  در کنفرانس خبری گفت: الجزایر تصمیم گرفته است که روابط دیپلماسی با مراکش را قطع کند.

وزیر امور خارجه الجزایر مراکش را به اقدامات خصمانه علیه کشور متهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر خارجه الجزایر با اعلام این موضوع تأکید کرد که تلاش‌های این کشور در اتحادیه آفریقا برای جلوگیری از اعطای عضویت ناظر به اسرائیل ادامه خواهد داشت.

این در حالی است که ریاست جمهوری الجزایر روز ۲۸ مرداد دو گروه تروریستی که از سوی مغرب و رژیم صهیونیستی حمایت می‌شوند را به دست داشتن در آتش سوزی‌های اخیر این کشور متهم کرد.

دربیانیه ریاست جمهوری الجزایر آمده بود: پلیس ۲۲ نفر را به ظن دست داشتن در این آتش سوزی‌ها دستگیر کرده که مسئولیت اصلی این آتش سوزی ها برعهده دو گروه «رشاد» و «الماک» است.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 خارجه الجزایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۶۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه

رئیس جمهور کلمبیا اعلام کرد این کشور روابط دیپلماتیک خود را با اسرائیل به دلیل «داشتن یک دولت نسل کش» قطع می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، گوستاو پترو رئیس جمهور کلمبیا اعلام کرد این کشور روابط دیپلماتیک خود را با اسرائیل به دلیل «داشتن یک دولت نسل کش» قطع می‌کند.

وی طی یک سخنرانی با بیان اینکه از دوم می (13 اردیبهشت) مراودات دیپلماتیک با اسرائیل قطع می شود، تاکید کرد: اگر فلسطین بمیرد، انسانیت هم می‌میرد.

پترو در ادامه گفت که فلسطین و غزه را معادل مقاومت می داند.

نمایندگی دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در مغرب هم تعطیل شد

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه
  • ناقوس جنگ را چه کسی به صدا درآورد؟/ زیباکلام: ما باعث حمله‌ی صدام به ایران شدیم/ حبیب احمدزاده: این ساده‌لوحی است صدام کینه‌ی قرارداد الجزایر را داشت
  • هشدار وزیر خارجه انگلیس درباره پیامدهای تروریستی خواندن سپاه
  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از مسئولان ایران
  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از مسوولان ایران
  • سفیر چین: روابط پکن و کابل در بهترین حالت قرار دارد
  • وزیر خارجه آمریکا : روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می شود
  • شگفت‌زدگی خارجی‌ها از دستگاه ایرانی درمان سرطان
  • عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • بلینکن: روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می‌شود