Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد هاشم مرادی عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فعالیت‌های ستاد غدیر استان از جمله کمک مؤمنانه، اطعام محرومین و محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مناطق محروم در راستای در راستای نهضت علوی انجام می‌شود و انتظار داریم تمامی دستگاه‌ها نیز در این راستا مساعدت کنند.

وی در مورد اطعام محرومان و رسیدگی به ایتام بیان کرد: توجه به ایتام و خدمت به محرومین از سیره امیرالمؤمنین (ع) است و ترویج این سیره در جامعه یکی از اهداف و برنامه‌های اجرایی بنیاد غدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور نماینده ولی‌فقیه در بنیاد غدیر استان مرکزی با اشاره به تأثیرگذاری اصحاب رسانه در تبیین و ترویج فرهنگ غدیر و ولایت ادامه داد: خبرنگاران استان اقدامات قابل توجهی در دهه ولایت سال جاری انجام دادند که این نشان می‌دهد اصحاب رسانه می‌توانند در تبیین واقعه غدیر نقش چشمگیر و مثمر ثمری داشته باشند.

هاشمی افزود: استان مرکزی طی سال‌های اخیر هدایت‌های نماینده ولی‌فقیه در استان و مشارکت و هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی در برگزاری مراسم و برنامه‌های غدیر اقدامات خوبی انجام داده و به گفته آیت‌الله صدیقی گوی سبقت را از دیگر استان‌های کشور ربوده است.

وی برگزاری برنامه‌های با رویکرد نشاط اجتماعی در ۱۷ بوستان، توزیع ۸ هزار خطبه غدیر در بین مردم، آزادی زندانیان با جرایم غیر عمد، توزیع ۲۳۰ سری جهیزیه، برگزاری مسابقات فرهنگی و مسابقات خطبه غدیر و نهج‌البلاغه در صدا و سیما، طبخ غذا برای محرومین، اجرای نمایشنامه امضای خدا با بازدید بیش از ۹۰ هزار بیننده، راه‌اندازی نمایشگاه غدیر با مشارکت ۷۰ موکب از جمله برنامه‌های مهم بنیاد غدیر در دهه امامت و ولایت عنوان کرد.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در بنیاد غدیر استان مرکزی تأکید کرد: بنیاد غدیر به دنبال ایجاد نشاط اجتماعی و انقلابی، توجه به مناطق حاشیه نشین و اجرای برنامه‌های فرهنگی با محوریت مساجد است.

کد خبر 5288627

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد غدیر اراک محرومیت زدایی ویروس کرونا محرم 1400 هفته دولت آمار کرونا واکسن کرونا بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه ماه محرم واکسیناسیون عکس استانها بنیاد غدیر استان مرکزی غدیر استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۶۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون عملیات سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان از برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در استان خبر داد.   کاظم یارمحمدی گفت:دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع)در مرحله استانی با حضور ۱۵ تیم برگزار شد.   وی افزود: این مسابقات در آیتم های تیراندازی،آمادگی جسمانی و میدان موانع به منظور ارتقاء سطح آمادگی جسمانی بسیجیان برگزار شد.   معاون عملیات سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان تصریح کرد: در پایان این رقابت ها  تیم های رومشکان، کوهدشت و دورود به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.    یارمحمدی گفت: تیم اول این مسابقات به مرحله کشوری راه یافت که خرداد ماه امسال به میزبانی استان فارس برگزار خواهد شد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • برگزاری آزمون ورود دختران به دوره مامایی در افغانستان
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • احترام به HSE رویکرد احترام به کارکنان و شهروندان است/هدف برنامه ۱۴۱۰ مباحث زیست‌محیطی است
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی در پنج محله گرگان