Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:50:52 GMT

کادر درمان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۶۸۷۵

کادر درمان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تجلیل شدند

به گزارش ایرنا از روز سه‌شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین رحیمی" در این مراسم تجلیل افزود: تلاش‌های مضاعف و مجاهدت‌های کادر درمان در دوران کرونا جایگاه و منزلت آنان را در بین مردم بیش از پیش ارتقا بخشید.

وی خطاب به پزشکان و کادر درمان حاضر در جلسه اظهار داشت: به طور حتم دعای خیر مردم و کسانی که به وسیله شما سلامت خود را به دست آورده‌اند بدرقه راه و آینده شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مقام ارشد انتظامی پایتخت با اشاره به اینکه بیماری منحوس کرونا ناشناخته و بسیار خطرناک و کشنده است، گفت: با توجه به توصیه.های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید در دستور کار همه افراد قرار بگیرد و همه باید خود را ملزم به رعایت این مهم بدانند.
 

صبر خانواده‌های معظم شهدا الگویی برای آحاد جامعه است

فرمانده یگان امداد فاتب در دیدار با خانواده شهید "محمد ابراهیم دولابی" بیان داشت: صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا برای آحاد مختلف جامعه، الگو و درس بزرگی است که در برابر تمامی توطئه‌های دشمنان علیه این کشور ایستادگی کرده و در تداوم خون مطهر شهدا از آرمان‌های نظام اسلامی و رهبری دفاع کنیم.

سرهنگ "سلمان آدینه‌وند" ابراز داشت: امروز اقتدار کشور را مرهون خون‌های مطهر و پاک کسانی هستیم که در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و اجازه تعدی حتی به یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندادند.

حجت السلام "مرادی" رئیس عقیدتی سیاسی یگان امداد فاتب نیز اظهار داشت: امنیت و آرامش کشور و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی عزیزانی است که دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود که همانا جان شیرین‌شان بود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند.

برچسب‌ها یگان امداد ناجا حسین رحیمی شهید روز پزشک پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یگان امداد ناجا حسین رحیمی شهید یگان امداد ناجا حسین رحیمی شهید روز پزشک پلیس تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۶۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان

جانشین فرماندهی انتظامی ریگان گفت: یک دستگاه اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان توقیف شد.

سرهنگ عباس نظام آبادی افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در بازرسی از یک اتوبوس عبوری ۱۱۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ریگان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی بیان داشت: پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با جدیت انجام ماموریت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است
  • پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد