Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@15:46:03 GMT

مارکوس تورام دچار پارگی رباط جانبی شده است

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۶۹۸۸

مهاجم مونشن گلادباخ دچار مصدومیت شده است. 

مارکوس تورام یک مصدومیت شدید شده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل ایتالیا، مارکوس تورام، مهاجم مونشن گلادباخ که از گزینه های نقل و انتقالاتی اینتر هم به حساب می آید، با مصدومیتی که در دیدار مقابل بایرلورکوزن به آن دچار شد، ممکن است ماه ها دور از میادین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به معاینات انجام شده، مشخص شد که تورام دچار پارگی رباط جانبی داخلی زانو شده است. تورام در جریان تعویضش توانسته بود با پای خودش زمین را ترک کند و ابتدا به نظر می رسید دچار یک پیچ خوردگی ساده شده است. 

بیشتر بخوانید:

اینتر به دلیل مصدومیت مارکوس تورام، احتمالا روی جذب خواکین کوریا تمرکز می کند

 

اخبار داغ 

2 عکس منشوری از مادر 40 ساله امیر تتلو برترین های قرن با نصرالله عبداللهی: رایکوف هم مربی بود، هم پزشک، هم روانشناس؛ علی کریمی بهترین دفاع چپی بود که دیدم باشگاه استقلال به مظاهری: قراردادت را فسخ کن، به سلامت! شهریار مغانلو به سپاهان پیوست / رسمی باورنکردنی اما واقعی؛ گری نویل: یونایتد برای قهرمانی، باید کین را هم خریداری کند!/ یادداشت روز رویاپردازی کیلیان ام باپه برای انتقال به رئال مادرید / کاریکاتور

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مارکوس تورام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۶۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود

مهاجم تیم آلومینیوم اراک مدعی شد این تیم با شکست پرسپولیس می‌تواند حتی قهرمان جام حذفی شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی لیموچی پس از پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: با اینکه دو بار عقب افتادیم هواداران حمایت کردند و اگر کامبک زدیم مدیون هواداران هستیم. خوشحالم که مردم خوشحال به خانه‌های‌شان برگشتند. اگر من گلی زدم به خاطر زحمت بچه‌ها بوده است.

نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به قهرمانی در جام حذفی فکر می‌کنند، گفت: تیمی که می‌تواند پرسپولیس را ببرد برای قهرمانی می‌رود. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و این بازی را کنار می‌گذاریم و از فردا به بازی لیگ فکر می‌کنیم.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره دعوت به تیم ملی و عملکرد خوبش توضیح داد: تمرکز من روی تیمم است. ما از این باشگاه به تیم ملی دعوت شدیم و ممنوندار آنها هستیم. ان‌شاءالله این روند من هم ادامه داشته باشد.

لیموچی درباره اینکه چند فصل دیگر با آلومینیوم قرارداد دارد، تصریح کرد: من این فصل و فصل بعد قرارداد دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • مارکوس تورام، فدریکو دی مارکو و داویده فراتزی و انجام چالش ایموجی / فیلم
  • مذاکرات میلان با مدیربرنامه سانتیاگو خیمنز
  • دامنیک میستریو مصدوم شد؛ احتمال غیبت 9 ماهه/ اخبار WWE
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • انتقال مالکیت شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تسریع شود
  • چهار عارضه جانبی مصرف بیش از حد ویتامین D