Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عصر سه‌شنبه دوم شهریور و در دومین روز از بررسی برنامه‌ها و دیدگاه‌های گزینه‌های تصدی پست شهرداری شهرداری شیراز، ۲ نفر از گزینه‌های پنجگانه‌ای که در جلسه روز گذشته موفق به جلب نظر اعضای شورای اسلامی این شهر شده بودند، به طرح دیدگاه‌ها و ارائه برنامه مورد نظر خود در صورت تصدی پست شهرداری پرداختند و به سئوالات اعضا پاسخ گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه پس از طرح و بررسی برنامه‌ای ۱۶ نفر از کاندیدا‌های مسئولیت شهرداری این کلانشهر، محمد فرخزاده، سید احسان اصنافی، محمدعلی چوبینی، علی حسین رعیتی و محمد بذرافشان، موفق به جلب نظر و رای شورا شدند.

علی حسین رعیتی فرد، به عنوان نخستین گزینه ارائه دهنده دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود، در این جلسه از حضور زنان در حوزه‌های مدیریت شهرداری، ایجاد فضای تعامل وهم افزایی، فرش قرمز برای سرمایه گذاری، توسعه شهرداری الکترونیک توجه ویژه به نما و نماد‌های شهری، همراهی و حمایت از بخش خصوصی و نهاد‌های مردمی سخن گفت.

رعیتی فرد بیان کرد: با تفنگ و زور نمی‌شود شهر را اداره کرد و باید با حرکت نخبگانی و دوستی و ایجاد فضای همکاری و روحیه جهادی و انقلابی، شهر را مدیریت کرد.

محمدعلی چوبینی، دیگر کاندیدایی بود که عصر سه‌شنبه برنامه خود را در خصوص مدیریت شهری شیراز، به اعضای شورای این شهر ارائه کرد و به سئوالات آنان پاسخ گفت.

چوبینی با بیان اینکه خود را جزو آقازاده‌ها و یقه سفید‌ها نمی‌داند، خاطرنشان کرد: هم ظرفیت دارم و هم توانمندی و عزت و حریتم را هیچ جا زمین نگذاشته و نمی‌گذارم.

چوبینی با بیان اینکه کاملأ مستقل بوده و دیگران برایش تصمیم نخواهند گرفت، گفت: البته به مشورت اعتقاد دارم.

او همچنین باز بینی طرح تفصیلی و مدل توسعه شهر، برقراری ارتباط مؤثر با مجموعه‌های حاکمیتی و نهاد‌های مؤثر را از اولویت‌های برنامه‌های خود اعلام کرد و افزود: به دنبال رفع موانع هستم.

چوبینی حمایت از مشاغل خانگی در حاشیه شهرها، پرهیز از زمین فروشی، کاهش تصدی گری در حوزه شهرسازی و معماری را هم در ارائه برنامه خود مورد تأکید قرار داد.

رضا محمدیان، عضوشورای شهر شیراز نیز در زمان بررسی برنامه کاندیداها، ضمن اعتراض به کم توجهی اعضا شورا نسبت به جلسات بررسی برنامه‌های گزینه‌های شهرداری، گفت: آیا قرار است شهردار خارج از شورا انتخاب شود که برخی دوستان نسبت به دفاعیات گزینه‌ها بی توجه هستند؟

غلامعلی ترابی، دیگر عضو شورا هم گفت: از حق خودم هم بگذارم از حق مردم نمی‌گذرم.

محمدتقی تذروی، دیگر عضو شورای شهر شیراز هم خطاب به یکی از گزینه‌های شهرداری گفت: اگر در دو راهی مصلحت وصلاح مردم ومنافع جناحی قرار گرفتید کدام را انتخاب خواهید کرد؟

محمدحسن اسدی، دیگر عضو شورای شهر شیراز هم گفت: نوع ارائه برنامه برخی از گزینه‌ها در نوع خود نوبر است.

اسدی گفت: ما سوگند خورده‌ایم و به هیچ کس بدهکار ومدیون نیستیم وجزء به منافع شهر به چیز دیگری فکر نمی‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شیراز تصدی صندلی شهردار شیراز بررسی برنامه برنامه ها گزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۷۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان امشب در دیدار سوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال تیم شهرداری گرگان مهمان مهرام تهران بود و با نتیجه ۸۹ بر ۸۴ این تیم را شکست داد.

بر این اساس شهرداری گرگان با کسب پیروزی ۳ بر صفر در مرحله نیمه نهایی به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.

در این دیدار ارسلان کاظمی از تیم شهرداری گرگان با کسب ۱۹ امتیاز، ۱۸ ریباند و کارایی ۳۱ بهترین بازیکن شد.

شهرداری گرگان همچنین یک نوزدهم اردیبهشت یک بازی حساس در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا دارد و باید در بیروت برابر تیم الریاضی لبنان بازی کند .

 

دیگر خبرها

  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • ۴ گزینه نهایی مکس ابرل برای نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ
  • نخستین پیاده‌روی خانوادگی سال جدید شیرازی‌ها
  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • ◄ رفع انحصار ریلی با ایجاد یک نهاد رگولاتوری