Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@19:51:06 GMT

دیدار «نعیم قاسم» با رئیس اطلاعات مصر صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۷۲۸۹

دیدار «نعیم قاسم» با رئیس اطلاعات مصر صحت ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های لبنانی، یک عضو عالی رتبه جنبش حزب الله لبنان برخی شایعات مبنی بر سفر «عباس کامل» رئیس سرویس اطلاعات مصر به بیروت را تکذیب کرد.

به گفته این مقام آگاه، برخی ادعا کرده‌اند که این مقام اطلاعاتی مصر به منظور کمک به برقراری آتش‌بس در نوار غزه به لبنان سفر کرده است که البته این خبر بی اساس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، امروز پایگاه خبری «اینتلیجنس» مدعی شده بود که عباس کامل رئیس سازمان اطلاعات مصر با «نعیم قاسم» جانشین دبیرکل حزب الله لبنان به طور محرمانه رایزنی کرده است.

این پایگاه خبری همچنین در گزارش خود ادعا کرده بود که عباس کامل در دیدار خود با مقامات حزب الله به طور محرمانه درباره اوضاع داخلی لبنان، سوریه، حماس و گروه‌های فلسطینی گفتگو کرده است.

کد خبر 5288643

منبع: مهر

کلیدواژه: حزب الله لبنان مصر لبنان شیخ نعیم قاسم عباس کامل افغانستان ایالات متحده امریکا عراق طالبان روسیه رژیم صهیونیستی لبنان طالبان افغانستان جو بایدن فرودگاه کابل ایران ترکیه انگلیس آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۷۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی

مقاومت اسلامی در لبنان (حزب الله) برای دویست و چهارمین روز متوالی به هدف قرار دادن مواضع رژیم صهیونیستی در امتداد مرز لبنان و فلسطین ادامه می‌دهد.

براساس گزارش المیادین، حزب‌الله اعلام کرد که نیروهای آن سایت‌های «رویسات العام» و «السماقه» در تپه‌های کفر شوبا اشغالی لبنان را با سلاح‌های موشکی هدف قرار داده و مستقیماً آنها را مورد اصابت قرار دادند.

همچنین در بیانیه دیگری از مقاومت آمده است که نیروهای مقاومت پایگاه البغدادی را با گلوله‌های توپخانه هدف قرار داده و مستقیماً به وی ضربه زدند.

هدف قرار دادن مواضع رژیم صهیونیستی از سوی حزب‌الله در پاسخ به حملات اشغالگران صهیونیستی به روستا‌های جنوبی و خانه‌های غیرنظامیان در مجاورت مرز لبنان و فلسطین صورت می‌گیرد.

مقاومت امروز صحنه‌هایی از عملیات هدف قرار دادن مقر فرماندهی و استقرار نیرو‌های گردان ۵۱ تیپ گولانی در ارتش اشغالگر اسرائیل در شهرک المناره در شمال فلسطین اشغالی را منتشر کرد.

این صحنه‌ها مقاومت را با استفاده از موشک‌های هدایت خمیده از نوع «الماس» نشان می‌داد که موشک‌های مدرنی هستند که برای اولین بار توسط مقاومت با تکیه بر هدایت تلویزیونی وارد نبرد کنونی شدند و از طریق حمله هوایی به هدف اصابت کردند.

پیش از این، مقاومت اعلام کرده بود که نیروهای این جنبش در ساعت ۲۳:۱۰ پنجشنبه شب در نزدیکی سایت رویسات العام در تپه‌های اشغالی کفر شوبا لبنان، کمین پیچیده‌ای را تدارک دیده‌اند که از طریق آن یک کاروان مکانیزه صهیونیستی را هدف قرار داده‌اند.

از سویی دیگر روز یکشنبه، رسانه‌های صهیونیستی از شنیدن صدای انفجار در مناطق عکا و نهاریه خبر دادند. به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، اوایل امروز آژیر خطر در شمال مرز با لبنان به صدا درآمد.

 شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان، دیروز شنبه، تأیید کرد که حمایت این جنبش از نوار غزه منجر به ممانعت از طرح‌های جنگی رژیم صهبونیستی در فلسطین و لبنان در حال حاضر و آینده شده است».

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد
  • نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • شیخ نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • نعیم قاسم: جنگ ممکن است برای همیشه بازگشت شهرک‌نشینان را پایان دهد
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس
  • اگر طوفان نمی‌شد + اسناد محرمانه