Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهم‌ترین حوادث سه شنبه دوم شهریورماه ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

اختلافات خانوادگی منجر به قتل جوان ۳۵ ساله شد

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان از قتل مسلحانه جوانی ۳۵ ساله به دلیل اختلافات خانوادگی در شهرستان چابهار خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ " ابراهیم ملاشاهی " رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح امروز در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام یک فقره قتل در روستای "کمب" شهرستان چابهار بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه، جسد جوانی ۳۵ ساله که بر اثر شلیک گلوله به قتل رسیده بود داخل یک دستگاه مینی بوس روئیت شد.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: بلافاصله تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی عاملان این جنایت آغاز و با توجه به سرنخ‌های موجود، در کمتر از یک ساعت هویت قاتل که از اقوام مقتول بود معلوم شد.

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی با اشاره به اینکه انگیزه وقوع این قتل اختلافات خانوادگی بوده است ابراز امیدواری کرد: با توجه به شناسایی هویت عامل این جنایت، در اسرع وقت قاتل دستگیر و اقدامات قانونی انجام خواهد شد.

کشف جسد مرد میانسال در زهک

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری سارق ساختمان‌های درحال ساخت و کشف ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ " احمد ثمره حسینی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های درحال ساخت، در سطح شهر زابل، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در بررسی ماموران مشخص شد این سارق یا سارقان احتمالی، ساختمان‌های درحال ساخت را شناسایی وسپس اقدام به سرقت مشاعات و لوازم ساختمان می‌کردند بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۱ پس از انجام اقدامات فنی یک سارق سابقه دار را دراین خصوص شناسایی و وی را در عملیاتی غافلگیرانه درحال سرقت، لوازم ساختمانی درحال ساخت درخیابان کارگر دستگیر کردند.

سرهنگ ثمره حسینی بیان داشت: این سارق ۳۱ ساله در بازجویی‌های پلیسی به ۶ فقره سرقت از ساختمان‌های درحال احداث به صورت انفرادی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان با اشاره به اینکه متهم پس ازتکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد. خاطرنشان کرد: در ریشه یابی این سرقت‌ها در کنار عوامل متعددی که انگیزه و زمینه‌های ارتکاب سرقت برای سارقان هستند، سهل انگاری شهروندان و بی توجهی آن‌ها به توصیه‌های پلیسی و نکات مراقبتی نقش موثری دارد که شرایط وقوع سرقت را برای سارقان فراهم می‌سازد

انتهای پیام/ع 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی سارقان مسلح اختلافات خانوادگی ساختمان های درحال درحال ساخت پلیس آگاهی ۳۵ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۷۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسرش در پاسداران

 سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چندی قبل مأموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران از طریق تماس تلفنی با اداره دهم پلیس آگاهی از قتل زن میان‌سالی در خانه‌اش خبر دادند.

مهر در خبری نوشت: وی با بیان اینکه با گزارش این خبر تحقیقات آغاز و کارآگاهان راهی محل شدند، افزود: تیم جنایی با ورود به خانه موردنظر با جسد زن میانسال در حالی که با ضربات جسم سخت به قتل رسیده بود مواجه شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: همسایه‌ها که متوجه صدای درگیری در خانه زن میانسال شده بودند به کارآگاهان گفتند این مادر و پسر با هم زندگی می‌کردند وقتی صدای درگیری شنیدیم به اینجا آمدیم اما با جسد زن میانسال رو به‌رو شدیم.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: با توجه به سالم بودن در ورودی و صدای مشاجره پسر جوان با مادرش قبل از جنایت، احتمال دست داشتن او در قتل مطرح شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: کارآگاهان خیلی زود پسر جوان را در یکی از خیابان‌های شرق تهران شناسایی و وی را در یک عملیات دستگیر کردند.

وی گفت: متهم که حالت روحی و روانی مناسبی نداشت مدعی شد، روز حادثه مادرم اعتراض کرد که چرا خانه را بهم ریختی و سر این موضوع باهم دعوایمان شد؛ عصبانی شدم و با وزنه بدنسازی او را زدم که ناگهان متوجه شدم نفس نمی‌کشد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای سیر مراحل قانونی به زندان اعزام شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسرش در پاسداران
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • قتل هولناک مادر با ضربات دمبل در پاسداران تهران
  • قتل هولناک مادر با ضربه‌های دمبل
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسر