Web Analytics Made Easy - Statcounter

متن این بیانیه به شرح زیر است:

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای ذوالنور (دام مجده) 
نماینده محترم مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی

اقدام دینی و انقلابی جنابعالی در نطق حمایتی از وزیر پیشنهادی اطلاعات، که باعث زدودن پیرایه ها و روشن شدن تلاشهای مخلصانه و انقلابی یکی از سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در مرئی و منظر نمایندگان محترم و ملت بزرگ ایران گردید، جلوه ای  از حق محوری جنابعالی و دفاع  عزتمندانه از خادمان بی نام و نشان انقلاب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی تردید خدمات و اقدامات هوشمندانه حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای خطیب در مدت تصدی اداره کل اطلاعات قم برگ زرینی در کارنامه درخشان ایشان به انقلاب اسلامی خواهد بود و مردم انقلابی قم نیز قدردان زحمات ایشان بوده و هستند. 

همانگونه که اشاره کردید آنان که در جریان مسائل امنیتی مربوط به قم بودند، نیک می دانند که در سالیان متمادی و به ویژه دهه ٨٠، این رزمنده جانباز دفاع مقدس و فرزند حوزه علمیه قم،  مرکز انقلاب را از چه خطراتی صیانت نمود. 

متاسفانه اکنون برخی از مدعیان ولایتمداری در صدد ایراد اتهامات واهی و نسبت‌های کاملا ناروا به این سرباز غریب و گمنام امام زمان(عج) برآمده اند که خود آشکارا از بدنه مردمی و انقلابیِ قم جدا بوده و نظام اسلامی بابت اقدامات‌ ناآگاهانه و تندروانه آنها، هزینه‌های سنگینی پرداخته و گذر زمان نیز بیراهه رفتن و خطای محاسباتی آنها را آشکار نموده است.

چه کسی است که نداند در دهه ۷۰ و ۸۰، هوشمندی، درایت و اقدام اطلاعاتیِ به موقع‌ و دلسوزانه جناب آقای خطیب بود که جلوی توطئه‌ رو در رویی مرجعیت و نظام را گرفت و در قضایای دیگری همچون ۸۸ از گسترش دامنه فتنه و آشوب‌ به قم که نقشه سرویس‌های دشمن بود، جلوگیری کرد؟!

ضمن تشکر از اقدام شجاعانه و غیرتمندانه حضرتعالی و سپاس از این انتخاب شایسته توسط رئیس جمهور محترم جناب آیت الله رئیسی، 

تردیدی نداریم که نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با رأی قاطع به وزیر محترم پیشنهادی اطلاعات که از سابقونِ انقلاب و خادمین دیرینه نظام و مورد وثوق بزرگان‌ می باشند، زمینۀ اقدامات مؤثر در آن‌ وزارتخانه حساس را به دست یک انقلابیِ مخلص و شجاع، رقم خواهند زد.

والسلام علی من اتبع الهدی
جبهه نیروهای انقلاب اسلامی استان قم

۲۳۲۷۲۱۵

کد خبر 1548196

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجتبی ذوالنور وزارت اطلاعات دولت سیزدهم استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۷۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کاردار ایران به سخنان وزیر دفاع انگلیس

 به گزارش تابناک، سید مهدی حسینی متین در پیامی در شبکه مجازی ایکس نوشت که بریتانیا با آغاز حملات هوایی غیرقانونی به خاک یمن از ژانویه گذشته، خود را به هدف قانونی برای اقدامات دفاعی یمنی‌ها تبدیل کرده است. اگر انگلیس و آمریکا فکر می‌کنند که تجاوزشان امنیت را برای آنها و متحدان (رژیم اسرائیل) به ارمغان می‌آورد، کاملاً نادان هستند.

وزیر دفاع انگلیس اخیرا در اظهاراتی ضد ایرانی مدعی شده بود که «ایران مسؤول بسیاری از بی‌ثباتی‌های منطقه‌ای از طریق شبکه غیرقانونی نیابتی از جمله حماس، حزب‌الله و انصارالله، گروه‌های مقاومت مرتبط با ایران و حملات مستقیم آنها است».

همچنین وزارت امور خارجه ایران روز پنجشنبه اعلام کرد در اقدامی متقابل هشت فرد و پنج نهاد انگلیسی را به دلیل اقدامات عامدانه در حمایت و تسهیل اقدامات رژیم صهیونیستی از جمله در ارتکاب اعمال تروریستی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی تحت تحریم قرار می‌دهد.

نام گرنت شاپس، وزیر دفاع انگلیس نیز در این لیست به چشم می‌خورد.

شاپس در واکنش به این تحریم، ایران و نیروهای مقاومت منطقه را به بی‌ثبات‌کردن منطقه متهم کرد و مدعی شد: «اگر ایران فکر می‌کند این تحریم‌ها کسی را می‌ترساند، کاملا در اشتباه است».

منبع: ايسنا

دیگر خبرها

  • موافقت حماس با توافق پیشنهادی آتش‌بس
  • رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران معرفی شد
  • اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • واکنش کاردار ایران به سخنان وزیر دفاع انگلیس
  • لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران
  • واکنش کاردار ایران به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • وزیر دفاع انگلیس به تحریم ایران واکنش نشان داد