Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پرونده رای به وزرا فردا بسته می‌شود گفت: فرآیند رای گیری به روش گلدانی و شمارش آرا به صورت دستی خواهد بود.

خبرگزاری میزان- سید محسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما در خصوص ادامه برنامه کاری مجلس برای بررسی برنامه وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم گفت: کار بررسی صلاحیت چهار وزیر در صحن علنی مجلس شورای اسلامی باقی مانده است لذا فردا کار بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم در صحن علنی ادامه خواهد داشت و پس از پایان بررسی ها، رئیس جمهور از وزرای پیشنهادی خود دفاع پایانی را در مجلس خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از صحبت‌های رئیس جمهور، بلا فاصله صحن علنی وارد فرآیند رای گیری می‌شود و این فرآیند به صورت گلدانی خواهد بود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: برگه‌هایی آماده شده که اسامی هر ۱۹ وزیر روی آن برگه نوشته شده و مقابل هر اسم نیز گزینه اعتماد، عدم اعتماد و ممتنع درج شده است که نمایندگان می‌توانند هر یک از این گزینه‌ها را انتخاب و لیست را داخل گلدان بیندازند.

دهنوی با تاکید بر اینکه این نص صریح قانون است که رای اعتماد به صورت مخفی و در ورقه انجام شود اظهار داشت: شمارش آرا نیز به صورت دستی و با حضور طیف‌هایی از نمایندگان به عنوان ناظر شمارش در همان جلسه انجام می‌شود و در حین شمارش آرا، جلسه علنی مجلس برقرار خواهد بود و مجلس دستور جلسه خواهد داشت.

وی افزود: اعلام نتایج رای اعتماد به وزرا نیز همزمان خواهد بود، به این معنی که بعد از شمارش همه نتایج جمع بندی و کل نتیجه رای اعتماد به وزرا یکجا اعلام می‌شود.

این عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در صورت عدم رای اعتماد به هر یک از وزرای پیشنهادی، رئیس جمهور می‌بایست برای وزارتخانه مربوطه در یک بازه زمانی مشخص سرپرست تعیین کند تا مجددا وزیر پیشنهادی خود را به مجلس معرفی نماید.

بیشتر بخوانید: اعلام وصول لیست پیشنهادی کابینه دولت سیزدهم در مجلس در ۱۷مرداد

در حال تکمیل...

برچسب ها: مجلس شورای اسلامی محسن دهنوی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی محسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی وزرای پیشنهادی رای اعتماد شمارش آرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۷۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی

 حسین فرجی افزود: این آزمون در ۵ شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، جاجرم و مانه و سملقان برگزار می‌شود.
وی گفت: سهمیه استان در این آزمون ۳۷۲ نفر است که بیش از سه برابر ظرفیت یعنی هفت هزارو ۸۳۰ نفر زن و هزارو ۹۶۲ نفر مرد متقاضی هستند.
کارت ورود به جلسه آزمون  در سایت جهاددانشگاهی کشور به آدرس hrtc.ir قابل مشاهده و دریافت است و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸ صبح روز جمعه آغاز و درب‌های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان باید قبل از بسته شدن درب‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • دوره آموزشی تقنینی و نظارتی نمایندگان منتخب برگزار می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • اهتمام بیشتری برای ایجاد فرصت عرضه تولیدات داخلی به کار گرفته شود
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • قانون حمایت از صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی به تولید و اشتغال منجر می‌شود
  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره