Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@02:41:29 GMT

پایان کار منصوریان در آلومینیوم اراک

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۷۷۰۸

پایان کار منصوریان در آلومینیوم اراک

آفتاب‌‌نیوز :

هیئت مدیره کارخانه آلومینیوم اراک روز سه‌شنبه تشکیل جلسه داد که در آن سعید عباسی، مدیر عامل و عضو هیئت مدیره این باشگاه از سمت خود برکنار شد و منصور قنبرزاده نیز که حدود ۲ هفته قبل وارد هیئت شده بود، از سمت خود استعفاء کرد.

همچنین علیرضا منصوریان پس از اینکه در شروع فصل هدایت تراکتور را برعهده داشت، از هفته هفدهم لیگ بیستم سرمربی آلومینیوم اراک شد و در نهایت فصل را با رتبه یازدهم به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که به نظر می‌رسید آلومینیوم برای ادامه همکاری با منصوریان مشکل خاصی نداشته باشد، اما با طولانی شدن پروسه توافق طرفین مشخص شد حضور این مربی در اراک قطعی نشده و احتمال تغییر روی نیمکت آلومینیوم وجود دارد.

با وجود حواشی و حرف و حدیث های بسیار و بی خبری سه عضو هیأت مدیره آلومینیوم از تمدید قرارداد منصوریان، روز گذشته خبر تمدید قرارداد این مربی تمدید شد؛ اتفاقی که خود منصوریان هم آن را تایید کرد ولی این پایان کار نبود و هیئت مدیره کارخانه و باشگاه آلومینیوم تصمیم نهایی خود را در مورد سرمربی فصل گذشته‌اش اتخاذ کرد.

بر اساس تصمیم نهایی باشگاه آلومینیوم اراک ادامه همکاری با منصوریان و تمدید قرارداد او منتفی شده و این باشگاه به زودی سرمربی جدید خود را انتخاب خواهد کرد.

منبع: ورزش سه

منبع: آفتاب

کلیدواژه: باشگاه آلومینیوم علیرضا منصوریان لیگ برتر فوتبال آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۷۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه آلومینیوم، متأسفانه رفتار غیرحرفه‌ای و غیرقانونی عده‌ای از فعالین در بازار نقل و انتقالات که به جرأت می‌توانیم دلال خطاب‌شان کنیم، سعی در برهم زدن آرامش بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم و ایجاد حاشیه در باشگاه دارند.

به اطلاع مردم شریف ایران و هواداران تیم فوتبال آلومینیوم می‌رسانیم، بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم اراک با شرایط متفاوت تحت قرارداد این باشگاه هستند و با توجه به اینکه رقابت‌های فصل بیست و سوم لیگ برتر و جام حذفی همچنان ادامه دارد، هرگونه گفت‌وگو، مذاکره و نقل قول رسمی و غیر رسمی در خصوص آینده‌ی این بازیکنان، خلاف اصول حرفه‌ای و مقررات جاری فوتبال است.

باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم اراک حقوق قانونی خود را با حمایت و دلگرمی هواداران پرشور و متعصب خود که در همه شرایط در کنار تیم هستند، از طریق مراجع قضائی و ارکان انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال پیگیری می‌نماید.

کد خبر 6094513

دیگر خبرها

  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • ببینید | خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۱ - فولاد ۱
  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • دلیل برکناری خطیر مشخص شد
  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟