Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@21:54:06 GMT

واکسیناسیون گروه سنی، ۲ سال کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۷۹۸۳

واکسیناسیون گروه سنی، ۲ سال کاهش یافت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مسعود شریفی معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد گفت: واکسیناسیون گروه سنی، ۲ سال کاهش یافته و متولدین سال ۱۳۵۷ و ماقبل آن  با مراجعه به مراکز یا سالن‌های تجمیعی نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام کنند. 

او افزود: برخی گروه‌های شغلی در معرض خطر  نیز هم اکنون واکسن دریافت می‌کنند که مهمترین آن‌ها رانندگان وسایل نقلیه عمومی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فنی مرکز بهداشت استان ادامه داد: در حال حاضر ۳۹۶ هزار دوز واکسن تزریق شده که ۲۷۶ هزار نفر یعنی یک سوم جمعیت واجدین شرایط استان نوبت اول را دریافت کرده و در گروه سنی بالای ۴۵ سال هم ۶۳ درصد واکسینه شده اند.

شریفی تصریح کرد: از افراد واجد شرایط به ویژه افراد ۴۵ تا ۵۵ سال که بیش از ۵۰ درصد آنان هنوز برای تزریق واکسن اقدام نکرده اند، خواست به مراکز تجمیعی برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

او اظهار داشت: از بانوان باردار بالای ۳۵ سال خواست برای واکسیناسیون به نزدیکترین خدمات جامع سلامت مراجعه کرده و از حضور در سالن‌های تجمیعی خودداری کنند تا واکسیناسیون امن تری برای آنان انجام گیرد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا دلتا کرونا مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۷۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: اولین نیروگاه تجمیعی خورشیدی استان با ظرفیت ۵ مگاوات احداث خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی شاه‌حسینی در نشستی با بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نیروگاه‌های خورشیدی به مدد جویان بهزیستی، در جریان آخرین وضعیت پرداخت این تسهیلات قرار گرفت.

وی افزود: اولین نیروگاه تجمیعی خورشیدی با ظرفیت ۵ مگاوات و در راستای تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردمی به زودی به بهره‌بردای خواهد رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: این نیروگاه با مشارکت هزار نفر از مددجویان و معلولان ذهنی و حرکتی استان یزد به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 751276

دیگر خبرها

  • نیاز روزانه به ۱۵۰۰ اهداکننده خون در تهران
  • نیاز روزانه به ۱۵۰۰ اهداکننده خون در تهران / ثبت اطلاعات گروه‌های خونی نادر برای مواقع ضروری
  • نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل
  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد