Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی صلاحیت ۴ وزیر پیشنهادی باقیمانده امروز پایان می‌یابد تا رای گیری برای تایید صلاحیت انجام شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دیروز در روز چهارم بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی، نمایندگان برنامه‌های وزرای پیشنهادی کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، علوم، صمت و میراث فرهنگی را بررسی کردند. البته با پایان یافتن جلسه عصر مجلس، ادامه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به امروز موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی، زنده از شبکه خبر پخش می‌شود. برچسب ها: مجلس شورای اسلامی ، وزرای پیشنهادی ، دولت سیزدهم

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۸۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز کشتی گیر ایران برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک پاریس

به گزارش خبرگزاری مهر، روند کسب سهمیه کشتی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس به ایستگاه پایانی رسیده و ترکیه آخرین شانس کشورها برای بدست آوردن مجوز حضور در این آوردگاه بزرگ هستند. راه کسب ۱۶ سهمیه المپیک در ۶ وزن کشتی آزاد، ۶ وزن کشتی فرنگی و ۶ وزن کشتی زنان، از رقابت‌هایی جهانی ۲۰۲۳ بلگراد آغاز شد و ۵ نفر اول این مسابقات شامل نفرات اول تا سوم مشترک به همراه برنده نفرات پنجم مشترک سهمیه المپیک را بدست آوردند. در ادامه مسابقات قاره‌ای در آمریکا، آفریقا بهمراه اقیانوسیه، اروپا و آسیا برگزار و ۲ نفر راه یافته به دیدار فینال جمعاً ۸ نفر کسب سهمیه کردند تا مجموع نفرات حاضر در هر وزن به عدد ۱۳ برسد.

نمایندگان کشورمان در کشتی فرنگی هر ۶ سهمیه المپیک را بدست آورده اند و در کشتی آزاد نیز ۵ سهمیه کسب شده و تنها در وزن ۵۷ کیلوگرم می باید سهمیه المپیک کسب شود.

بر این اساس علیرضا سرلک نماینده کشورمان به رقابت‌های گزینشی المپیک در ترکیه اعزام خواهد شد تا روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ماه به مصاف حریفان خود برود. در این مسابقات ۲ نفر راه یافته به دیدار فینال به همراه برنده نفرات سوم مشترک (جمعاً ۳ نفر) سهمیه المپیک را کسب خواهند کرد.

طبق اعلام سایت اتحادیه جهانی، تاکنون ۲۸ کشتی گیر برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده اند که نمایندگان کشورهای بلغارستان، آمریکا، چین، گرجستان، آلمان، هند، قزاقستان، کره جنوبی، کره شمالی، مغولستان، هند، اوکراین و آمریکا از جمله آنها هستند.

کد خبر 6098022 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • کوین اونز: 9 ماه از قراردادم باقی مانده و از آینده مطمئن نیستم/ اخبار WWE
  • خیز کشتی گیر ایران برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک پاریس
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان: طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تایید شد/ موارد ردصلاحیت حسن روحانی متعدد است/ برخی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است
  • سخنگوی شورای نگهبان: رد صلاحیت حسن روحانی دلایل متعدد دارد / ایرادات به لایحه حجاب پابرجاست
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
  • آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد
  • آتش بازی هالند در لیگ جزیره/ هنوز چهار فینال دیگر باقی مانده
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...