Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا منتظری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: مبحث اشتغال یکی از دغدغه های خانواده ها بوده و نمایندگان مردم در مجلس به شدت آن را پیگیری می کنند.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان با اشاره به استفاده بخش خصوصی در توسعه استان، افزود: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در زمینه سرمایه گذاری استان بسیار حائز اهمیت است زیرا اگر این امر اتفاق نیفتد، توسعه استان در حد یک شعار صرف باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تأکید به حمایت از بخش خصوصی ادامه داد: گلایه هایی در خصوص طولانی بودن صدور مجوزها و بروکراسی سخت اداری وجود دارد و باید تلاش کنیم با توجه به شعار سال موانع این بخش از میان برداشته شود.

منتظری گفت: در زمینه اشتغال خانگی و صنایع دستی و موارد مشابه به این تسهیلات خوبی پیش بینی شده و با توجه به تنوع اقوام باید از این ظرفیت ها برای ایجاد اشتغال استفاده کنیم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از طرح های سرمایه گذاری بیان کرد: دامداری ۲۰۰ راسی در شهر قرق با همکاری بخش خصوصی با اشتغال بیش از ۲۰۰ نفر ایجاد خواهد شد.

وی اضافه کرد: مرغوب ترین توتون کشور در گلستان تولید می شود و می توان با تکمیل زنجیره آن از تولید تا مصرف اشتغال پایدار ایجاد کرد.

منتظری همچنین با اشاره به صدور مجوز منطقه آزاد اینچه برون بیان کرد: مقرر شده بعد از استقرار کابینه دولت سیزدهم نشست ویژه ای در این خصوص داشته باشیم.

وی عنوان کرد: منطقه آزاد یک فرصت استثنایی برای استان است که می تواند در تحولات اقتصادی گلستان نقش اثرگذاری داشته باشد.

کد خبر 5288702

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان غلامرضا منتظری مجلس شورای اسلامی سرمایه گذاری ویروس کرونا محرم 1400 هفته دولت آمار کرونا واکسن کرونا بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه واکسیناسیون محدودیت های کرونایی اردبیل بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۸۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل بیش از ۴۲ درصد از ظرفیت سد‌های استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ ایرج حیدریان افزود: پارسال در چنین روزی، میانگین آب مخازن سد‌های استان ۶ و سه دهم درصد بود.

حیدریان ادامه داد: آب سد گلستان در آستانه سرریز و از امروز، رهاسازی درحال انجام است.

وی اضافه کرد: ذخیره سد بوستان ۶۲ درصد، وشمگیر ۳۲ درصد و نگارستان نیز ۶۰ درصد است.

استان گلستان دارای ۱۴ سد بزرگ مخزنی به نام‌های کوثر، شهیدچمران، بوستان، گلستان، وشمگیر، نگارستان، شهید ایمری، شهید قربانی، شهید دستغیب، کرند، دانشمند اینچه برون، آلماگل و آلاگل است.

دیگر خبرها

  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • توسعه صادرات گیاهان دارویی با تکمیل زنجیره ارزش
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • تکمیل بیش از ۴۲ درصد از ظرفیت سد‌های استان گلستان
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان
  • زنجیره ارزش پسته باید با کمک تولیدکنندگان و صادرکنندگان تکمیل شود
  • تدوین سند چشم‌انداز توسعه حمل‌ونقل استان گلستان
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است