Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@11:00:43 GMT

امین قاسمی نژاد در فهرست خرید پرسپولیس؟

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۸۳۲۰

امین قاسمی نژاد در فهرست خرید پرسپولیس؟

فرارو: داستان انتقال امین قاسمی نژاد مهاجم پدیده مشهد به استقلال از آن دست داستان‌های تکراری است که دست کم در یکی دو فصل اخیر بار‌ها مطرح شده، ولی هرگز عملی نشده است. قاسمی نژاد نیم فصل دوم فصل گذشته به طور جدی مورد توجه باشگاه استقلال قرار گرفت، ولی پدیده با این انتقال مخالفت کرد.

به گزارش فرارو، قاسمی نژاد که آن قدر استقلالی است که بعد از زدن گل عدد ۴ را با انگشتان دست نشان می‌دهد، در این فصل هم شایعه شد در فهرست خرید فرهاد مجیدی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی باشگاه پدیده هم اعلام کرد قاسمی نژاد مشکلی برای جدایی از پدیده ندارد. با این وجود، اما اتفاق جالب تری رخ داده و فرهاد مجیدی تصمیم گرفته به جای قاسمی نژاد سراغ خرید لوسیانو پریرا دیگر مهاجم پا به سن گذاشته لیگ ایران برود. مجیدی روز گذشته به طور رسمی اعلام کرد امین قاسمی نژاد در فهرست خریدش حضور ندارد.

البته قبل از اینکه مجیدی به طور رسمی از نخواستن قاسمی نژاد پرده بردارد شایعه شده بود که این مهاجم به باشگاه پرسپولیس متصل شده و یکی از گزینه‌های خرید یحیی گل محمدی است. البته این موضوع چندان ساده هم نیست، چون پرسپولیس در شرایطی به خرید قاسمی نژاد خیلی جدی فکر می‌کند که تکلیف ۲ مهاجم ایرانی که در فهرست گذاشته مشخص نشود. یحیی گل محمدی منتظر مشخص شدن مذاکره با سجاد شهباززاده است. اگر او به پرسپولیس بیاید پرونده بسته می‌شود. اگر شهباززاده نیاید، حامد پاکدل، مهاجم فصل پیش آلومینیوم گزینه بعدی گل محمدی است. سرانجام اگر این انتقال هم محقق نشد آن وقت شانس به امین قاسمی نژاد رو می‌کند تا پیراهن پرسپولیس را بپوشد. به این مورد باید نکته دیگری هم اضافه شود و آن اینکه، پرسپولیس همزمان به خرید مهاجم خارجی هم فکر می‌کند که خود این موضوع کار را از قبل برای قاسمی نژاد دشوارتر می‌کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: امین قاسمی نژاد استقلال پرسپولیس امین قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۸۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس

عبدالکریم حسن یکی از بهترین مدافعان چپی است که تا به حال در فوتبال ایران و تیم پرسپولیس حضور داشته اند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در تاریخش مدافعان چپ درجه اولی داشته است که بعضی از آن ها در حد بهترین های ایران بودند. مجتبی محرمی به نقل از بسیاری از کارشناسان، بهترین مدافع چپ فوتبال ایران بود و شماری مثل رضا شاهرودی، مهرداد میناوند و جواد منافی از بهترین های تاریخ فوتبال ایران بودند.

برخی از مدافعان چپ برتر تاریخ پرسپولیس در پست های دیگر هم بازی کرده اند (مثل محمد پنجعلی) و برخی دیگر تنها در دفاع چپ حضور پیدا کردند. در فهرست ذیل نام بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس را با هم مرور می کنیم:

محراب شاهرخی رضا وطنخواه محمد پنجعلی کاظم سیدعلیخانی محمدحسن انصاری فرد مجتبی محرمی رضا شاهرودی جواد منافی مهرداد میناوند علیرضا امامی فر محمد برزگر روبرت ساها پژمان نوری مهرداد پولادی محمد انصاری سعید آقایی وحید امیری علی نعمتی عبدالکریم حسن

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر
  • یک هشتم جام حذفی| اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم؛ نیمکت نشینی زننده سوپرگل به بیرانوند
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • نکات مهم در خرید و استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی