Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@18:34:50 GMT

مسابقه کتابخوانی «بصیرت حسینی» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۸۳۳۴

مسابقه کتابخوانی «بصیرت حسینی» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرهنگسرای اندیشه مسابقه کتابخوانی «بصیرت حسینی» را با محوریت کتاب «زیبایی‌های عاشورا و سبک زندگی عاشورایی» برگزار می‌کند.

این مسابقه براساس کتاب «زیبایی‌های عاشورا و سبک زندگی عاشورایی» نوشته محمد رحمتی شهرضا است که در انتشارات جوانان موفق منتشر شده است.

کتاب «زیبایی‌های عاشورا و سبک زندگی عاشورایی» به ۴۰۰ نکته در حوزه قیام عاشورا می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از عناوین این کتاب بطور اجمالی می‌توان به زیبایی‌های وجود و زندگی امام حسین همچون مهرورزی پیامبر به امام حسین علیه‌السلام، زیبایی‌های اعتقادی حماسه عاشورا و … اشاره کرد. مبحث دیگر زیبایی‌های اخلاقی قیام عاشورا است که در آن می‌توان به وفاداری، عفاف و حجاب و بصیرت و مبارزه با نفس اشاره کرد و در فصل دیگر این کتاب به زیباییهای فرهنگ عزاداری، افشاگری ظلم ظالم و اجر معنوی عزاداری پرداخته می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه کتابخوانی می‌توانند تا ۱۵ شهریور ماه با مراجعه به سایت فرهنگسرای اندیشه به آدرس andisheh.farhangsara فایل پی‌دی‌اف کتاب را به همراه سوالات مسابقه دریافت کرده و پاسخنامه را در قالب یک عدد ۱۰ رقمی به سامانه ۲۰۰۰۱۸۳۷۷ پیامک کنند.

کد خبر 5287938

منبع: مهر

کلیدواژه: معرفی کتاب مسابقه محرم 1400 حسینیه مهر محرم 1400 حسینیه مهر عاشورا محمدرضا حکیمی امام حسین ع قرآن قرآن کریم فعالیت های قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی کربلا قیام عاشورا جشنواره اشراق هیات مذهبی پیام تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۸۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت استقلال از جانشین حسینی در پوستر بازی با تراکتور + عکس

سیدحسین حسینی از سوی کمیته انضباطی محروم است و بازی با تراکتور را از دست داده است.

طرفداری | باشگاه استقلال با انتشار پوستری به استقبال بازی حساس امروز تیمش مقابل تراکتور رفته است.

سیدحسین حسینی به دلیل اتفاقات بعد از بازی با آلومینیوم در اراک از سوی کمیته انضباطی با محرومیت و جریمه نقدی رو به رو شد و بازی حساس هفته بیست و پنجم تیمش برابر تراکتور را از دست داد.

به جای سیدحسین حسینی، امروز محمدرضا خالدآبادی که شایعات جدایی اش در انتهای فصل از استقلال به گوش می رسد، درون دروازه آبی ها مقابل تراکتور قرار می گیرد. باشگاه استقلال با انتشار پوستری با استفاده از عکس محمدرضا خالدآبادی، به جانشین کاپیتان تیمش در آستانه بازی با تراکتور روحیه داد.

خالد آبادی سال گذشته در سن ۲۱ سالگی در تیم هوادار ۲۰ مسابقه در درون دروازه ایستاد و در ۱۶ مسابقه در لیگ و ۴ مسابقه در حذفی آمار خوب ۸ کلین شیت در تیم هوادار را برجای گذاشته بود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • حسینی در تبریز استقلال را تنها نگذاشت
  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • حمایت استقلال از جانشین حسینی در پوستر بازی با تراکتور + عکس
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند