Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست بین المللی «مساجد: پایگاه بصیرت و مهد آگاهی بخشی» امروز چهارشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۵ تا ۱۷ به صورت مجازی برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، این نشست بین المللی به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و اتحادیه جهانی زنان مسلمان و با همکاری مؤسسه نائب الشهید برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این نشست دکتر خالد قدومی نماینده جنبش حماس در تهران و سرکار خانم دکتر لاله افتخاری دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان سخنرانی خواهند کرد.    دیگر سخنرانان این میزگرد تصویری (وبینار) عفاف الحکیم مسؤول شاخه بانوان حزب الله از لبنان، دکتر جمیلة عبدالله الشنطی عضو مجلس تشریعی فلسطین، ریما حبیب مسؤول روابط خارجی و رسانه هیأت زنان جنبش جهاد اسلامی در لبنان، دکتر فاطمه نصرالله پژوهشگر اسلامی از لبنان و سناء الانصاری پژوهشگر اسلامی از ایران خواهند بود.   مسجد الاقصی نخستین قبله مسلمانان و قلب تپنده ملت زنده اسلامی، به آتش کشیدن مسجد الاقصی توهین به حرمت الهی و تعدی بر حقوق امت اسلامی، مرکزیت مسجد در تاریخ امت اسلامی، مساجد پایگاه‌های انسان سازی و تربیت نسل مقاوم در رویارویی با توطئه‌های استکبار، نقش مساجد در تقویت وحدت امت اسلامی و همبستگی اجزای آن، مساجد پایگاه‌های معرفت در مواجهه با اندیشه تکفیر و رژیم‌های ارتجاعی، زن مسلمان و فعال سازی نقش مسجد در ایجاد نظام ارزشی خانواده مسلمان معاصر از محور‌های این میزگرد تصویری (وبینار) است.   لازم به ذکر است روز جهانی مسجد هر ساله در سالروز به آتش کشیدن مسجد اقصی به دست صهیونیسم گرامی داشته می‌شود.    این میزگرد تصویری (وبینار) از طریق لینک‌های live.taqrib.ir و abarat.tv قابل دسترسی است. برچسب ها: مساجد ، نشست بین المللی ، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ، وبینار

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مساجد نشست بین المللی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی وبینار نشست بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۸۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد «هم‌مسیر اوتیسم» در ۳ شهر ایران

رویداد «هم‌مسیر اوتیسم» با حضور بیش از هزار شرکت‌کننده در تهران، رشت و بندر ماهشهر برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، "هم‌مسیر اوتیسم" یک مسابقه دوی نمادین با هدف آگاهی‌بخشی اوتیسم است، گروه‌های مختلف جامعه مسافتی را با بزرگسالان اوتیسم هم‌قدم شده و متعهد می‌شوند اوتیسم را به جامعه معرفی کنند.

اولین رویداد "هم‌مسیر اوتیسم" اردیبهشت ماه در تهران توسط انجمن اوتیسم ایران شکل گرفت و امسال هم‌زمان در سه شهر و با مشارکت وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک برگزار شد.

مدیرعامل انجمن اوتیسم ایران گفت: آگاهی‌بخشی برای اوتیسم ضروری است، خانواده‌های اوتیسم در جامعه‌ای آگاه می‌توانند از انزوا خارج شده و فعالیت‌های عادی یک زندگی را انجام دهند.

صالح غفاری افزود: بزرگسالان اوتیسم دغدغه‌های زیادی دارند که نه درک می‌شود و نه شنیده می‌شود. ظاهرشان عادی است، اما دنیا را طور دیگری می‌بینند و لمس می‌کنند. علی‌رغم توانمندی‌هایی که دارند شغل مناسبی نداشته و اکثرا در بازه بیست تا چهل سالگی نیز در کنار خانواده هستند و به استقلال نمی‌رسند. اگر جامعه‌ای آگاه و کسب‌وکارهای دوستدار اتیسم داشته باشیم، شرایط برای حضور این عزیزان فراهم می‌شود.

"هم‌مسیر اوتیسم" هر سال هم‌زمان با ماه جهانی آگاهی‌بخشی اوتیسم برگزار شده و گروه‌های مختلف می‌توانند با بزرگسالان اوتیسم و خانواده‌هایشان هم قدم شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • روز خاص ورزش با رویداد هم‌مسیر اتیسم(عکس)
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • برگزاری رویداد «هم‌مسیر اوتیسم» در ۳ شهر ایران
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم