Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-29@14:38:30 GMT

آغاز پنجمین پویش کمک مومنانه در بانک ملی

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۸۴۱۳

آغاز پنجمین پویش کمک مومنانه در بانک ملی

پنجمین پویش کمک مومنانه با مشارکت مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدا، اداره کل خارجه و انجمن اسلامی بانک ملی ایران آغاز شد.

 

به گزارش پول نیوز، در مراسم آغاز این پویش، سردار ابوالقاسم شریفی رئیس اداره ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح با قدردانی از خدمات بانک ملی ایران به ایثارگران و خانواده شهدا،‌ تاکید کرد که در دوره کنونی و با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی، کمک به خانواده ایثارگران محروم باید در اولویت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان این که روحیه جهاد و ایثارگری باید بیش از پیش در جامعه ما ترویج شود،‌ اظهار کرد: اطلاعات موجود نشان می دهد نظام بانکی در استخدام اعضای خانواده شهدا و ایثارگر نقش قابل توجهی داشته و این قابل تقدیر است.

سردارد شریفی مقابله با «کرونا» را یکی از اولویت های اساسی امروز جامعه خواند و با بیان این که کمک های مادی جمع آوری شده در قالب پویش کمک مومنانه نقش مهمی در کاهش آثار شیوع این بیماری داشته است، اظهار امیدواری کرد جامعه بتواند هر چه سریعتر از تنگنای موجود خارج شود.

رئیس مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدای بانک ملی ایران نیز در این جلسه با بیان این که پویش مومنانه کارکنان بانک در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری برای دستگیری از محرومان مدتهاست که آغاز شده است،‌ گفت: در این دوره از پویش، 200 بسته معیشتی به ارزش 120 میلیون تومان با کمک کارکنان بانک تهیه شده و به زودی توزیع می شود.

رضا خسروی با اشاره به این که ایثارگران و جانبازان جایگاه والایی در بانک ملی ایران دارند، خاطرنشان کرد: مدیرعامل بانک نیز توجه ویژه به مسائل ایثارگران دارند و از این رو همه امکانات موجود برای خدمت رسانی به این عزیزان فراهم شده است.

در این جلسه همچنین توافق شد از ظرفیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای توزیع بسته های معیشتی در میان اقشار محروم استفاده شود.

 

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک ملی بسته های معیشتی تسهیلات بانکی کرونا نظام بانکی بانک ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۸۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجاهمین نشست بانک توسعه اسلامی در عربستان آغاز شد

امتداد - پایتخت عربستان، میزبان پنجاهمین نشست سالانه گروه بانک توسعه اسلامی با سرپرستی ملک سلمان بن عبدالعزیز، بین ۲۸ تا ۳۰ آوریل خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری امتداد و به نقل از الشرق الاوسط، جلساتی که در ریاض عربستان برگزار می‌شود، برای روسای گروه بانک توسعه اسلامی که نماینده ۵۷ کشور عضو این گروه هستند، فرصتی فراهم می‌کند تا فعالیت‌های توسعه‌ای بانک را برای سال جاری بررسی و در مورد برنامه‌های بالقوه بحث کنند.

قرار است با حضور ۲۰۰۰ شرکت کننده از ۸۰ کشور جهان، بیش از ۱۵ جلسه و کارگاه آموزشی برگزار و همچنین بیش از ۵۵ یادداشت تفاهم و موافقتنامه امضا شود.

این نشست به دنبال حمایت از مشاغل و ارائه یک بستر منحصر به فرد برای ارتباط و ایجاد روابط تجاری و مشارکت با نمایندگان کلیدی و سهامداران از جامعه تجاری است تا به تبادل تجربیات مرتبط و بهترین شیوه‌ها در سرمایه گذاری و تجارت ارائه شده توسط کشور‌های عضو کمک کند.

همچنین علاوه بر بهره مندی از تجارب گروه بانک توسعه اسلامی در ترویج سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی و متقابل، فعالیت ها، خدمات و ابتکارات گروه بانک توسعه اسلامی در کشور‌های عضو، در زمینه‌های سرمایه گذاری، تجارت و بیمه برجسته خواهد شد.

لازم به ذکر است که دکتر محمدرضا فرزین؛ رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز به نمایندگی از کشور ایران در این مجمع حضور دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معمای کیفیت سکه های حراجی بانک مرکزی/ شایعه ناخالصی سکه از کجا آغاز شد؟
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • پنجاهمین نشست بانک توسعه اسلامی در عربستان آغاز شد
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • ادامه ورشکستگی بانک‌های آمریکا؛ پنجمین بانک بسته شد
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است