Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل آرامستان های شهرداری ارومیه گفت: هیچ انحراف قبله در قطعه شهدا و قطعات قدیمی باغ رضوان ارومیه وجود ندارند.

حجت الاسلام مومن در گفت وگو با ایسنا با اشاره به بروز مشکل و انحراف قبله در قطعات ۵۱، ۵۷ و۵۸، ۶۴، ۶۰ باغ رضوان ارومیه،باتاکید براینکه  این مشکل در قطعه شهدا و قطعات قدیمی باغ رضوان ارومیه وجود ندارند، تصریح کرد: طبق اصول شرع تا ۲۰درجه انحراف مشکل شرعی ندارد هرچند در قطعه ۶۴ تا ۵۰ درجه نیز انحراف قبله مشاهده می شود اما چون اموات به صورت جمعی دفن شده اند و موردی دفن نشده اند به همین دلیل این انحراف درجه در قبله مشکل شرعی ایجاد نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل آرامستان های شهرداری ارومیه یاد آور شد: اگر در این قطعات یک قبر موردی انحراف درجه داشت باید متوفی را نبش قبر کرده در جای دیگر دفن می کردیم اما چون دفن به صورت جمعی است شرعا مشکلی به وجود نمی آید.

حجت الاسلام مومن با تاکید به اینکه مشکل به وجود آمده تعمدا نبوده اظهار کرد: از زمانی که متوجه چنین مشکلی در باغ رضوان ارومیه شدیم دفن اموات در این قطعات متوقف شد.

وی خاطر نشان کرد:  سازمان برای افرادی که قبوری به امانت در این قطعات خریده اند در محل جدید قبر واگذار می کند.

حجت الاسلام مومن با تاکید به اینکه نباید بدون مطالعه فقهی به شایعات دامن بزنیم، خاطر نشان کرد: همشهریان اطمینان خاطر داشته باشند این مشکل عمدی نبوده و مشکل شرعی ندارد همچنین  با ورود دستگاه های دقیق جی پی اس قبله دقیق مشخص شده و اموات در قطعات جدید دفن می شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آرامستان باغ رضوان ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۸۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال سپاهان در خصوص علت خروج میلاد قلندری از ترکیب در نیمه بازی تصریح کرد: این موضوع یک مساله درون تیمی است و مشکل خاصی نیست.

شهداد مرتجی پس از پیروزی نسبتا راحت برابر پلیمر خلیج فارس در هفته نوزدهم لیگ‌برتر، اظهار کرد: پلیمر تیم و کادر خوبی دارد. در نیم فصل دوم از لحاط بدنی افت کرد و دو بازیکن خوبشان را در این بازی نداشتند.

نیمه اول هم‌پای ما خوب آمدند، اما مربیشان دستش در تعویق بسته بود و توانستیم با استفاده از موقعیت‌ها اختلاف را جبران کنیم.

او در خصوص احتمال کسب سکو سومی سپاهان، توضیح داد: این موضوع بستگی به نتایج دیگر تیم‌ها هم دارد، اما ما با امید بازی می‌کنیم. دو بازی خارج از خانه داریم و همچنین با گیتی پسند در خانه بازی می‌کنیم، تمام تلاش ما برای پیروزی در بازی‌های باقیمانده است. 

سرمربی سپاهان در پایان در خصوص علت خروج میلاد قلندری از ترکیب در نیمه بازی تصریح کرد: این موضوع یک مساله درون تیمی است و مشکل خاصی نیست.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آخر هفته‌ی بارانی در انتظار آذربایجان شرقی
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان