Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا فلاحی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: اعتبار مورد نیاز این طرح از اعتبار ملی و استانی و اجرای طرح‌های مشارکتی با دهیاری‌ها تامین می‌شود.

وی افزود: احداث پل و آسفالت در روستای کلاته ملا شهرستان دامغان با اعتبار ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال، احداث پارک شامل جدول‌گذاری و پیاده رو سازی در روستای امروان با اعتبار ٢ میلیون ریال، اجرای دیوار حائل سنگی در روستای صح با اعتبار یک هزار میلیون ریال، جدول‌گذاری روستای قلعه پایین برم با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، اجرای آسفالت در روستای حداده با اعتبار  ۲ میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال، در روستای آهوانو با اعتبار  ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و در روستای عبدالله‌آباد با اعتبار ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال، اجرای خیابان سازی و آسفالت در روستای بها آباد با اعتبار یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از طرح‌های قابل اجرا در شهرستان دامغان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: اجرای سنگ‌فرش در روستای افتر با اعتبار یک میلیارد و ۳۳۹ میلیون ریال، روستای اروانه با اعتبار ۹۵۰ میلیون ریال، روستای ایج با اعتبار یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال و اجرای آسفالت در روستای مومن آباد با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۰۹ میلیون ریال از طرح‌های شهرستان سرخه به مناسبت هفته دولت است.

فلاحی بیان کرد: اجرای سنگ‌فرش در روستای جام با اعتبار یک هزار میلیون ریال و اجرای آسفالت در روستای علاء با اعتبار ٢ میلیارد و ۲۰۴ میلیون ریال نیز از طرح‌های شهرستان سمنان است.

وی افزود: در شهرستان شاهرود نیز اجرای آسفالت در روستای دهملا با اعتبار ۴ میلیارد و ۹۴ میلیون ریال، در روستای دستجرد با اعتبار ۲ هزار میلیون ریال و در روستای قلعه آقا عبدالله با اعتبار ۶ میلیارد و ۶۳۲ میلیون ریال به مناسبت هفته دولت انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: اجرای آسفالت در روستای فولادمحله شهرستان مهدیشهر نیز با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۱۱ میلیون ریال انجام می‌شود.

فلاحی ادامه داد: اجرای آسفالت در روستای جودانه با اعتبار سه میلیارد و ۱۰ میلیون ریال، در روستای کلاته اسد با اعتبار ٢ میلیارد و ۸۵۳ میلیون ریال و در روستای نام نیک با اعتبار  ۲ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال و همچنین چاجرای پل بتنی در روستای ابراهیم آباد علیا با اعتبار سه میلیون ریال از طرح‌های قابل بهره‌برداری هفته دولت در شهرستان میامی است.

وی افزود: اجرای آسفالت در روستای کردوان شهرستان گرمسار با اعتبار ۲ هزار میلیون ریال و روستای داورآباد شهرستان آرادان با اعتبار سه میلیارد و ۸۰ میلیون ریال نیز در این هفته انجام می‌شود.

۶۴ واحد اقدام ملی مسکن در شهرستان سمنان کلنگ‌زنی می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان با اشاره به طرح‌های کلنگ زنی هفته دولت بیان کرد: احداث ۶۴ واحد طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان سمنان با اعتبار ۳۴۲ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال در این هفته کلنگ‌زنی می‌شود.

فلاحی بیان کرد: طرح‌های اقدام ملی مسکن در شهرستان سمنان شامل طرح صنعتی ساز یک با ۳۲ واحد مسکونی، صنعتی ساز ۲  با ۱۶ واحد مسکونی و مصلی با ۱۶ واحد مسکونی می‌شود.

وی افزود: پیش بینی می‌شود این طرح‌ها تا شهریور ۱۴۰۲ به اتمام برسد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: عملیات اجرایی ٣٠۴ واحد طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان های سمنان و شاهرود شامل طرح اسحاق نبی یک با ٧٢ واحد مسکونی، طرح اسحاق نبی ٢ با ۴٠ واحد مسکونی، طرح فدک شاهرود با ٩۶ واحد مسکونی،
و طرح کوثر شاهرود با ٩۶ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان در حال انجام است.

هفته دولت امسال ۴٠١ طرح با یکهزار و ۶٩٠ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان‌های مختلف استان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

طرح های افتتاحی هفته دولت در استان سمنان ٣١٧ طرح با هزینه‌کرد یکهزار و ٢٨۵ میلیارد تومان است که شامل ٣۴ طرح سرمایه‌گذاری اقتصادی با ٨٨١ میلیارد تومان و ٢٨٣ طرح عمرانی با ۴٠۴ میلیارد تومان می‌شود.

هفته دولت امسال در استان سمنان ٨۴ طرح با ۴٠۵ میلیارد تومان اعتبار نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

استان سمنان بالغ بر ۴۰۰ روستا دارد که بیشترین روستا در شهرستان شاهرود و کمترین روستا در شهرستان سرخه قرار دارد.

مرکز استان سمنان حدود ۱۴ روستا دارد.

برچسب‌ها هفته دولت سمنان بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت سمنان بنياد مسكن انقلاب اسلامی هفته دولت سمنان بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی اقدام ملی مسکن در شهرستان اجرای آسفالت در روستای کلنگ زنی می شود شهرستان سمنان میلیارد تومان میلیون ریال اعتبار یک یک میلیارد واحد مسکونی ۲ میلیارد هفته دولت اعتبار ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۸۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده ۳ شهید به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بندرانزلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ نماینده ولی فقیه سپاه قدس گیلان و جمعی از مسئولان شهرستان بندرانزلی با خانواده روحانی شهید سهراب نژادغی و برادران شهید سیدرحمت و سیدمحسن حسینی در این شهرستان دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه سپاه قدس گیلان در این دیدار‌ها گفت: شهیدان والامقام این راه را آگاهانه انتخاب کردند و تکلیف اداری و یا سازمانی برای گام برداشتن در این مسیر درکار نبود.

حجت الاسلام و المسلمین احسان الله محمدی افزود: روحانیان شهید، هم قبل از دوران جنگ تحمیلی جهاد کردند و هم در دوران دفاع مقدس در عرصه نبرد، ایثار و مقاومت پیشتاز بودند.

طلبه شهید سهراب نژادغی متولد آذر سال ۱۳۴۱ در شهرستان بندرانزلی، به عنوان مبلغ بسیجی به جبهه رفت و ۱۹ اسفند سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسید. 

پیکر این شهید والامقام دی ماه سال ۱۳۷۲، پس از تفحص در این منطقه کشف و در زادگاهش در این شهرستان به خاک سپرده شد.

سید رحمت حسینی هم سال ۱۳۶۵ بر اثر اصابت ترکش خمپاره در عملیات کربلای ۵ در شلمچه به شهادت رسید و سید محسن حسینی هم سال ۱۳۶۳ در مریوان و بر اثر اصابت ترکش خمپاره شهید شد.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • خسارت سیلاب به خط انتقال آب ۳ روستای دزفول
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ؛ برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ 
  • دیدار با خانواده ۳ شهید به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بندرانزلی
  • هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ
  • اعلام برنامه دولت درباره کالابرگ | یک هفته تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ
  • آئینهای گرامیداشت هفته معلم در آذربایجان غربی