Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@20:42:29 GMT

افتتاح بیش از هزار طرح در آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۸۷۶۳

افتتاح بیش از هزار طرح در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی گفت: در بخش صنعت ۱۲۸ طرح صنعتی و سرمایه گذاری با هزینه ۲۲۵۶ میلیارد تومان و ۱۵ طرح عمرانی با هزینه کرد ۵۴ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

او ادامه داد: در بخش کشاورزی نیز ۴۸ طرح با اعتبار ۱۲۹ میلیارد تومان آماده افتتاح شده که از این تعداد ۲۰ طرح عمرانی و ۲۸ طرح سرمایه گذاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پورمحمدی افزود: در بخش برق ۳۶۵ طرح با ۳۶۶ میلیارد تومان هزینه، ارتباطات و فناوری ۱۲۹ طرح با اعتبار ۱۴۵ میلیارد تومان، آموزش و پرورش ۴۶ طرح با هزینه کرد ۳۹ میلیارد تومان و آب و فاضلاب ۲۰ طرح با اعتبار ۷۶ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

او گفت: ۴ طرح در بخش بهزیستی و بهداشت و درمان با ۱۵ میلیارد تومان هزینه، ۱۹ طرح راه ۸۲ میلیارد تومان، ۴۳ طرح در بخش عمران شهری با ۱۳۳ میلیارد تومان و ۱۹۰ طرح در بخش عمران روستایی با ۲۹ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: در این هفته یک طرح در حوزه نفت با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان و سه طرح حفاظت و کنترل خاک با هزینه یک میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

او اظهار کرد: در حوزه میراث فرهنگی نیز یک پروژه عمرانی با اعتبار ۵ میلیارد تومان و ۶ طرح صنعتی و سرمایه گذاری با هزینه کرد ۵ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

پورمحمدی افزود: با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، افتتاح پروژه‌ها در سطح استان تا حد امکان از طریق ویدئوکنفرانس انجام خواهد شد.

او همچنین هفته دولت را فرصت مغتنمی برای ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی به مردم دانست و از رسانه‌های استان خواست تا در این هفته، امکان ارائه گزارش اقدامات و تلاش‌های دستگاه‌های دولتی در خدمت به مردم و حل مسائل و مشکلات جامعه را فراهم کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته دولت افتتاح طرح میلیارد تومان بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۸۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی

اولین مرحله از اردوی تیم ملی کبدی بانوان  از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت به میزبانی تهران در حال برگزاری است و کبدی کاران برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی کبدی جوانان جهان در هندوستان آماده می‌شوند.

در این مرحله یاسمین فریدی و ثنا عبدی به عنوان نمایندگان استان آذربایجان شرقی حضور یافته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • (ویدئو) سیل در شبستر آذربایجان شرقی خودرو‌ها را با خود برد
  • تصاویر وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری