Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته خراسان شمالی از توزیع شش هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در قالب طرح احسان حسینی خبر داد.

مجید الهی راد در حاشیه مراسم توزیع سبدهای معیشتی با بیان اینکه هم‌زمان با ۱۵ ماه محرم شش هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان در حال توزیع است، افزود: این بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و بیماران کرونایی توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارزش سبدهای معیشتی توزیع‌شده را هر سبد ۳۰۰ هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد: این سبدها با کمک خیران مراکز نیکوکاری و هم‌افزایی کمیته امداد تهیه‌شده است.

وی یادآور شد: در دهه اول محرم نیز حدود شش هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شد.

وی در ادامه با یادآوری اینکه «احسان و اطعام حسینی» در راستای بهره‌مندی خانواده‌های نیازمند استان در ادامه پویش‌های ایران همدل و کمک‌های مؤمنانه در حال اجرا است، افزود: این طرح طی ماه‌های محرم و صفر با همکاری مراکز نیکوکاری، مساجد و گروه‌های جهادی انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی این اداره کل، مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی از تداوم اجرای طرح‌های اطعام حسینی و احسان حسینی تا اربعین خبر داد و گفت: طی دهه اول محرم حدود ۸۰۰ هزار پرس غذای گرم با اجرای طرح اطعام حسینی در بین نیازمندان و مددجویان توزیع‌شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كميته امداد خراسان شمالی بسته معیشتی بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۸۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد

محمد شاهدی در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد : مسابقات فوتبال لیگ امیدهای خراسان شمالی به پایان رسید.

دبیر هیات فوتبال خراسان شمالی در ادامه گفت: تیم فوتبال پاس بجنورد ضمن کسب مقام قهرمانی این رقابت‌ها، نماینده استان در رقابت‌ها کشوری شد.

کد خبر 6094654

دیگر خبرها

  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • راز صاحب سینما می‌شود
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین