Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:16:23 GMT

عزل و نصب مدیران تا زمان استقرار دولت ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۸۹۸۱

عزل و نصب مدیران تا زمان استقرار دولت ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور با صدور بخشنامه‌ای هرگونه جابجایی و عزل و نصب مدیران در دستگاه‌های اجرایی را ممنوع کرد.

متن کامل بخشنامه آقای مخبر به این شرح است:

به کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، بانک‌ها و شرکت‌های دولتی

حسب اطلاع واصله برخی از دستگاه‌های دولتی یا وابسته به دولت در روزهای اخیر اقدام به عزل، نصب و یا جابجایی برخی مدیران دولتی یا اعضا هیأت‌های عامل و هیأت مدیره شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی یا وابسته به دولت نمود اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدینوسیله اعلام می‌نماید تا استقرار دولت از هرگونه جابجایی و عزل و یا نصب مدیران در کلیه سطوح ملی، استانی و شهرستانی جداً خودداری شود.

کد خبر 5288780 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد مخبر هیئت دولت دولت سیزدهم شستا معاون اول رئیس جمهور رای اعتماد به دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی صحن مجلس کابینه سیزدهم دولت سیزدهم محمد باقر قالیباف رای اعتماد سیدابراهیم رئیسی وزرای پیشنهادی حسین باغگلی حسین امیرعبداللهیان ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی دریایی ارتش وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۸۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول مربوط به «بودجه شرکت‌های دولتی» تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول ۱۱ با عنوان «بودجه مصوب شرکت‌های دولتی» و پیوست سه با عنوان «شرکت‌های دولتی» را به تصویب رساندند.

«حمیدرضا حاجی‌بابایی» رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در این زمینه‌، توضیح داد: ۶۵ درصد بودجه شرکت‌های دولتی از محل نفت است و ما در این جدول بودجه شرکت‌های دولتی را شفاف کرده‌ایم که خارج از آن نمی‌توانند اقدامی انجام دهند.

کد خبر 6092906 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • پوچتینو: هر هفته تحت فشار هستم؛ مدیران چلسی تصمیم‌شان را بگیرند
  • با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد
  • جابجایی خطوط انتقال آب شرب تبریز واقع در تقاطع باسمنج
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد
  • پیولی را اخراج نکنید، بهتر از او ندارید!
  • آمریکا واردات اورانیوم روسیه را ممنوع کرد
  • لزوم شتاب بخشی به تکمیل زنجیره ارزش/ نباید به خارج وابسته باشیم
  • جدول مربوط به «بودجه شرکت‌های دولتی» تصویب شد
  • تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران