Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@17:58:50 GMT

نجات دختر خردسال از دهان پلنگ

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۹۲۰۸

نجات دختر خردسال از دهان پلنگ

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک دختر دو ساله هندوستانی با خوش شانسی از حمله  پلنگ جان سالم به در برد. مادر بزرگ و پدربزرگ این کودک با دیدن صحنه حمله پلنگ به نوه شان وارد عمل شده و موفق شدند این کودک را از دهان پلنگ خارج کنند. در لحظه وقوع حادثه پلنگ با گرفتن پای راست کودک در حال فرار بود که با واکنش این زوج کهنسال ناکام ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه نیمه شب پنجشنبه و در روستایی در ایالت مادهیا پرادش در فاصله هشت کیلومتری پارک ملی کونو رخ داد. این کودک به همراه این زوج در ایوان خانه خوابیده بودند که پلنگ وارد حیاط خانه آن‌ها شد. «باسانتی گورجار» ۵۰ ساله و شوهر ۵۵ ساله‌اش «جای گورجار» با صدای فریاد و گریه نوه خود ناگهان از خواب بیدار شده و با صحنه وحشتناک حمله پلنگ به این کودک مواجه شدند. این زوج با تمام توان خود به پلنگ حمله ور شده و موفق شدند تا کودک را از دهان این حیوان بیرون بکشند. با وجود آنکه پلنگ پس از رها کردن کودک به این زوج حمله ور شد، اما سرانجام با رسیدن همسایه‌ها مجبور به فرار شد.

بیشتر بخوانید

مادر فداکار، دخترش را از دهان پلنگ نجات داد!

وقوع این حادثه موجب وحشت ساکنان محلی شده است. بسیاری از ساکنان محلی نگران تکرار چنین حوادثی هستند. این زوج در گفتگو با یکی از رسانه‌های محلی در این باره گفتند: «ما مدت زمان زیادی است در این منطقه ساکن هستیم، اما این نخستین بار است پلنگ به ما حمله می‌کند.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای حیوانات حیوانات اهلی حیوانات وحشی حمله حیوانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۹۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه یسنا مصداق بارز همدلی، نوعدوستی و همبستگی است

محمد آخوند احمدی امام جمعه اهل سنت کلاله در پیام خود با قدردانی از تلاش‌های بی وقفه برای پیدا کردند این دختر ۴ ساله‌ای این اقدام را مصداق بارز همدلی، نوعدوستی، اتحاد و همبستگی بیان کرد.

سید نجیب حسینی نماینده منتخب مردم کلاله، مینودشت، گالیکش و مراوه تپه نیز در پیامی از نیرو‌های امدادی انتظامی و مردمی و تلاش‌های بی وقفه برای یافتن یسنا قدردانی کرد.

یسنا دختر بچه چهار ساله ساکن روستای یلی بدراق کلاله عصر روز یکشنبه در کنار مزارع کشاورزی هنگامی که مادرش مشغول چیدن نخود بود مفقود شد و عصر دیروز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت با تلاش امدادگر کایت سوار پیدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از پیدا شدن دختر صحرا؛ پشت‌پرده دزدیده شدن «یسنا» فاش شد!
  • اعتراف ربایندگان «یسنا» به جرم خود | اقدام مجرمین بعد از ربودن دختر ۴ ساله
  • نوای «حیدر حیدر» کودک خردسال در حرم علی بن ابی‌طالب
  • نجات دختر ۱۴ ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت
  • نجات کودک ۱۰ ساله خوسفی با تلاش نیرو‌های هلال احمر
  • پشت پرده ماجرای مفقود شدن یسنا دختر گمشده
  • حادثه یسنا مصداق بارز همدلی، نوعدوستی و همبستگی است
  • پشت پرده ماجرای یسنا دختر گمشده
  • جزئیات بیشتر از گم شدن یسنا کوچولو/ دختر ۴ ساله دزدیده شده بود؟