Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت:ستاد صبر بستری برای استفاده از تمام ظرفیت‌های مردمی در جهت ترویج فرهنگ صلح وسازش است. خبرگزاری میزان - مهدی تقی زاده، معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس توسعه حل اختلاف استان کرمان از برگزاری نخستین جلسه ستاد ملی صبر در کرمان خبر داد و اظهار داشت: ماهیت ستاد صبر در واقع ساماندهی و ارتقاء فرهنگ سازش در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تقی زاده در اولین جلسه ستاد صبر استان کرمان بیان کرد: استفاده از ظرفیت همه ارگان‌ها و سازمان‌ها برای گسترش فرهنگ صلح و سازش مورد تاکید است.
وی افزود:این ستاد بستر و فرصت مناسبی برای گرد هم آوردن همه ظرفیت‌های مردمی و اجرایی برای کمک به بهبود حال جامعه و بالا بردن آستانه تحمل مردم است.
معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس توسعه حل اختلاف استان کرمان ادامه داد: ستاد صبر به منظور ارتقاء و اعتلای فرهنگ صلح و سازش و نظام‌مند کردن اهداف و وظایف این ستاد تشکیل گردیده است.
وی ادامه داد: ستاد‌های صبر، وظیفه شناسایی افرادی که میتوانند در جهت اصلاح ذات البین با نهاد‌های میانجی گر همکاری نمایند تحت عنوان یاران صلح را بر عهده دارند.
معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس توسعه حل اختلاف استان کرمان افزود:این افراد تحت عنوان صلح یار، هیئت‌های صلح، هم یار صلح، طلایه دار صلح و سفیر صلح در معیت شورا‌های حل اختلاف و دیگر نهاد‌های سازشی فعالیت می‌نمایند.
گفتنی است در این جلسه اعضای حاضر نظرات و پیشنهادات خود را بیان نمودند.   بیشتر بخوانید: گسترش صلح و سازش در پرونده‌های قصاص با همت اعضای شوراهای حل اختلاف و بنا بر تاکیدات رئیس قوه قضاییه   انتهای پیام/ برچسب ها: صلح و سازش شورای حل اختلاف دادگستری کرمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صلح و سازش شورای حل اختلاف دادگستری کرمان معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان کرمان صلح و سازش حل اختلاف ستاد صبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناسب سازی ورودی ادارات دولتی و محیط شهری برای معلولان و جانبازان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی ظهر امروز سه‌شنبه در بیست و دومین جلسه کمیته استانی مناسب سازی محیط ویژه معلولان و جانبازان با اشاره به اینکه مناسب سازی محیط و ورودی ادارات برای تردد جانبازان و معلولان ضروری است، بیان کرد: ادارات و نهادهای دولتی، بانک‌ها و… موظف هستند بستری مناسبی را برای تردد معلولان و جانبازان فراهم کنند تا این افراد بتوانند به راحتی تردد کنند.

معاون عمرانی استاندار خوزستان اضافه کرد: همه دستگاه‌های اجرایی ملزم به مناسب سازی محیط برای دسترسی پذیری معلولان و جانبازان به خدمات هستند.

وی تصریح کرد: مناسب سازی بناها و مراکز خدمات عمومی، معابر شهری، مراکز اداری، تفریحی، ورزشی و غیره از حقوق معلولان است که باید متناسب با وضعیت جسمی آنان طراحی شود تا بتوانند از حقوق خود بهره مند شوند.

کد خبر 6099555

دیگر خبرها

  • محمد حسین صفار هرندی: اختلاف داخلی زمینه‌ساز نفوذ دشمن است
  • اهواز باید برای تردد معلولان و جانبازان مناسب‌سازی شود
  • شورای حل اختلاف در کدام‌ پرونده‌ قضایی ورود دارد؟
  • صلح و سازش، ظرفیتی برای کاهش جمعیت کیفری
  • مناسب سازی ورودی ادارات دولتی و محیط شهری برای معلولان و جانبازان
  • بخشش حکم قصاص پس از ۲۳ سال
  • سازش در مزرعه به همت شورای حل اختلاف استان یزد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر