Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@02:23:07 GMT

باشگاه کیه وو ایتالیا ورشکست و منحل شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۹۲۹۰

با اعلام سران ایتالیایی باشگاه کیه وو ایتالیا منحل شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از اسکای، مقامات محلی روز سه شنبه اعلام کردند کیه وو ورونا که ۱۷ فصل را در سری A گذراند، به دلیل ناکامی در یافتن سرمایه گذار برای حل مشکلات مالی ورشکست و منحل شد.

کیه وو فصل گذشته در سری B حضور داشت، اما نتوانست معیار‌های پرداخت تیم‌های دسته دوم ایتالیا را برآورده کند و به سری D سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آن‌ها نیاز داشتند که امور خود را به منظور ورود به آن مسابقات قبل از شروع فصل تنظیم کنند.

آخرین مهلت ثبت نام در سری D سه شنبه بود و باشگاه به شدت به دنبال خریدار برای نجات آن بود، اما موفق نشد. شهرداری ورونا اعلام کرد: مهلت ثبت نام برای مسابقات قهرمانی که قرار است به زودی آغاز شود دیروز به پایان رسید.

سرجیو پلیسیه کاپیتان سابق این باشگاه، که تقریباً ۵۰۰ بازی برای آن‌ها انجام داد سعی کرد یک طرح نجات ارائه دهد، اما روز شنبه در اینستاگرام نوشت: این یکی از غم انگیزترین روز‌های زندگی من است. من با تمام توانم تلاش کردم و واقعاً امیدوار بودم موفق شوم. متاسفم که وقت کافی نداشتم. این دوره به خاطر کرونا واقعا سخت است که بتوانم حامیان مالی پیدا کنم.

آن‌ها برای اولین بار در سال ۲۰۰۱ به سری A صعود کردند. با لقب "خر‌های پرنده" و با بودجه بسیار کم آن‌ها تا سال ۲۰۱۹ زنده ماندند. آن‌ها حتی در سال ۲۰۰۶ بعد از میلان فیورنتینا و لاتزیو به مقام چهارم رسیدند تا به لیگ قهرمانان برسند. آن‌ها در دور مقدماتی توسط صوفیه حذف شدند. کیه وو فصل گذشته در سری B هشتم شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم افغانستان رای اعتماد کابینه پیشنهادی رئیسی طالبان محمدرضا حکیمی کیه وو انحلال تیم سری آ محرم افغانستان رای اعتماد کابینه پیشنهادی رئیسی طالبان محمدرضا حکیمی کیه وو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۹۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!

جدال دو رقیب مستقیم در کورس کسب عنوان نایب قهرمانی سری A با تقسیم امتیازات میان آنها به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در مهمترین بازی از هفته سی‌و‌چهارم سری A ایتالیا، امشب (شنبه) از ساعت 19:30 به وقت تهران، تیم‌های فوتبال یوونتوس و میلان در ورزشگاه آلیانتس تورین به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

یوونتوس در حالی برای شانزدهمین بار در این فصل از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا امتیاز از دست داد که برای تثبیت جایگاهش در رده سوم جدول به هر سه امتیاز این بازی نیاز داشت. تساوی اگرچه بانوی پیر را 65 امتیازی کرد اما این موقعیت را به نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش یعنی بولونیای رده چهارمی می‌دهد که با کسب پیروزی در بازی خانگی فردا برابر اودینزه، جای یوونتوس را در رده سوم جدول تصاحب کند.

یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

در جدول رده‌بندی مسابقات اینتر قهرمان زودهنگام مسابقات با 86 امتیاز صدرنشین است. میلان با 70 امتیاز در رده دوم قرار دارد، یوونتوس 65 امتیازی سوم است و بولونیا با 62 امتیاز در رده چهارم ایستاده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • این آژانس فقط پس از برپایی کشور مستقل فلسطین منحل خواهد شد
  • اخراج سفیر ایتالیا از نمایشگاه کتاب به دلیل اعتراض به جنگ غزه
  • استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان