Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@23:28:02 GMT

پدیده تنیس روی میز ایران لژیونر شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۹۵۱۰

پدیده تنیس روی میز ایران لژیونر شد

نوید شمس ملی پوش نوجوان تنیس روی میز ایران برای حضور با تیم poznan لهستان قرارداد یک ساله به امضا رساند.

به گزارش "ورزش سه"، نوید شمس که سابقه دو دوره قهرمانی در نونهالان جهان را در کارنامه خود دارد و در رقابتهای قهرمانی نوجوانان جهان در سال ۲۰۱۹ در کشور لهستان صاحب دو عنوان قهرمانی در بخش تیمی و دوبل شد، مورد توجه تیم poznan لهستان در لیگ این کشور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوید شمس یکشنبه شب به لهستان رسید و قرارداد خود را برای حضور در لیگ لهستان به امضا رساند و از دوشنبه تمریناتش را با تیم جدید خود آغاز کرد.


نوید از ۲۶ لغایت ۲۹ آگوست در مسابقات کاپ اولیه شرکت می کند و از ۴ سپتامبر بطور رسمی در لیگ برتر لهستان کارش را آغاز خواهد کرد.


لیگ برتر تنیس روی میز لهستان جز ۵ لیگ معتبر اروپا محسوب می شود.

تنیس روی میز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تنیس روی میز تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۹۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیحات لهستان ۱۵ اردیبهشت در نزدیکی مرز روسیه مستقر می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، فرماندهی کل نیروهای مسلح لهستان در بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتش این کشور تجهیزات و ادوات جنگی خود را از چهارم تا ششم مه (۱۵ تا ۱۷ اردیبهشت) در مرز مشترک لهستان و روسیه مستقر خواهد کرد.

فرماندهی نیروهای مسلح لهستان در پیامی در «ایکس» نوشت: در روزهای آینده هوشیارتر باشید زیرا ممکن است در مسیر با کاروان‌های نظامی زیادی روبه‌رو شوید. اوج رزمایش‌ها از ۴ تا ۶ مه در «پومرانی غربی، پومرانی و استان وارمی-ماسوری» برگزار خواهد شد.

ناتو رزمایش «مدافع ثابت‌قدم» را از ۲۴ فوریه آغاز کرده است. این رزمایش تا پایان ماه مه ادامه دارد و با مشارکت بیش از ۹۰ هزار نیرو از ۳۲ کشور عضو این ائتلاف نظامی تحت رهبری آمریکا انجام خواهد شد.

مرحله دوم این رزمایش‌ها با تمرکز بر جابه‌جایی نیروها در سراسر اروپا برگزار می‌شود. در جریان این مانورها، متحدان ناتو قصد دارند تا مطابق ماده ۵ معاهده پیمان آتلانتیک شمالی، سناریوی جنگ علیه «دشمنی هم‌سطح» را پیاده کنند. براساس این ماده، حمله به یکی از اعضای ناتو، حمله به کل ائتلاف تلقی و مجوز اقدام و کمک مقتضی صادر می‌شود.

الکساندر گروشکو، معاون وزیر خارجه روسیه در ماه ژانویه گفت که وسعت رزمایش مدافع ثابت‌قدم ناتو در سال ۲۰۲۴ از بازگشت نهایی و برگشت‌ناپذیر این ائتلاف به نقشه‌های جنگ سرد جهت رویارویی با روسیه حکایت دارد و نشانه‌ای دیگر از جنگ ترکیبی غرب علیه روسیه است.

کد خبر 6094250

دیگر خبرها

  • حمله به کنیسه‌ای در پایتخت لهستان با ۳ بمب آتش‌زا
  • تسلیحات لهستان ۱۵ اردیبهشت در نزدیکی مرز روسیه مستقر می‌شود
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • لهستان: برای طرح اشتراک‌گذاری هسته‌ای ناتو آماده‌ایم
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • امیر جدیدی در نقش منصور بهرامی ایفای نقش می‌کند
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا