Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده تهران در مخالفت با وزیر پیشنهادی نفت گفت: وزیر پیشنهادی درباره اموالش خلاف واقع گفته است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام نقدعلی، نماینده خمینی شهر، در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در مخالفت با اوجی، وزیر پیشنهادی نفت طی سخنانی اظهار داشت: کشور ما در زمینه کسب درآمدها چند راه بیشتر ندارد یک مالیات و دیگری فروش نفت و بعد سایر در آمدها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به رکود و مشکلات اقتصادی مردم درآمد مالیاتی کشور به آن  درجه نمی رسد که کشور را اداره کند. لذا راهی جز فروش نفت و فرآورده های نفتی نداریم. کسی باید سوکاندار این وزارت خانه شود که فردی با تجربه و توانمند باشد که رابطه بین المللی قوی داشته  باشد تا در شرایط تحریمی بتواند نفت را بفروشند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: برنامه آقای اوجی را دیدم نقاط قوت خوبی دارد اما عمده تجربه و سابقه ای که دارند در فروش گاز است اینکه در تحریم گاز را فروختند اما مسئله نفت متفاوت است. در مسئله گاز و فروش آن مشکل ما کمتر است.

وی با اشاره به اینکه در مسئله فروش نفت در وزارت آقای زنگنه دیدیم کل بدنه یک رعب و وحشت داشت، یادآور شد: به اقای اوجی هم گفتم برای فروش نفت و آوردن ارز به کشور برای کالاهای اساسی و نهاده های دامی جرات و جسارت ویژه ای لازم است.

نقدعلی با اشاره به اینکه نظر اکثر نمایندگان حضور آقای رستم قاسمی در این وزارت خانه بود یادآور شد: واقعا نمی دانیم آیا اقای اوجی می تواند در این عرصه اقدامات اساسی صورت دهد. بعضی مطالب گفته شد لذا نمایندگان باید اعتماد کنند به کسی که ثروت کشور را به او می سپارند. آقای اوجی لیست تمام اموالش را از این تریبون شفاف اعلام کند.

وی افزود: ما در عرصه وزارت نفت خیلی سوال داریم. برای وضعیت معیشتی کارکنان عملیاتی میادین صنعت نفت که رنجیده خاطر شدند و حتی کار را به اعتصاب کشاندند وضع معیشتی این افراد در برنامه وزیر پیشنهادی جایی ندارد.

**اوجی درباره اموالش خلاف واقع گفته است

ناردان نماینده مردم تهران نیز در مخالفت با وزیر پیشنهادی نفت طی سخنانی اظهار داشت: آنچه که برای ما در سالهای  اخیر اهمیت یافته است اینکه مردم بعد از سالها به جریان انقلابی و پاکدستی اعتماد کردند و انتظار دارند جریان امور بر عهده افراد پاکدست قرار گیرد.

این نماینده مجلس گفت: من به پاکدستی افراد و سلامت آنها اهمیت می دهم. امروز  نفوذ از پنجره فساد به کشور وارد شده است اگر فخری زاده های ما را می زنند به خاطر نقطه هایی است که باید حواسمان بود.

وی تاکید کرد: من به اقای اوجی هم گفتم برخی چیزها را قبول ندارم اما با آنچه در وزارت شکل گرفته چه می کنید. ما نهادهای پاکدست می خواهیم.

نادران گفت: قصد من راستی ازمایی است نه اقرار به چیزی. به ایشان گفتم لیست اموالت در شبکه های اجتماعی پخش شده و گفت نه کدام را می گویی. گفتم چه دارید؟ گفت شما چه می دانید؟ سه آپارتمان دارم که یکی در هروی برای همسرم که ارثیه ایشان است. یکی برای یکی از پسرهایم است و یکی دیگر. من از مراجع ذی صلاح استعلام کردم و دستخط گرفتم ایشان 9 مورد اموال دارد.کسی که به این صراحت حلاف واقع می گوید جاهای دیگر هم همین طور است.

وی گفت: درباره موضوعی از ایشان پرسیدم گفتند آقای رستم قاسمی و دیگری کاری کردند و بنده خدایی علیه من گفته است. گفتم اگر می خواست کاری کند که  علیه رستم قاسمی می گفت.

نماینده تهران افزود: دوستان درباره چنین مسائلی استناد می کنند به گزارش های وزارت اطلاعات. به آقای مخبر گفتم کی پرونده دکل های گم شده  و کشتی های گمشده رو شد، روزی که از فرودگاه رفت. آیا آن زمان نهادهای امنیتی نبودند؟

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس وزارت نفت آیت الله سیدابراهیم رئیسی مجلس وزارت نفت آیت الله سیدابراهیم رئیسی وزیر پیشنهادی فروش نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۹۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی

اسماعیلی،‌ فرمانده سپاه ناحیه میامی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج سازندگی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما حز با کار انقلابی و جهادی نمی‌توانیم این کشور را به سرانجام برسانیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان میامی تصریح کرد: بسیج سازندگی شهرستان میامی در سال گذشته خدماتی از جمله اختصاص قیر رایگان در حدود بیش از یک هزار تن در شهر میامی و ۹ روستای شهرستان، اعطای تسهیلات #اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، توزیع بیش از چهار هزار بسته #معیشتی، توزیع ۵۳ سری جهیزیه و... نیز ارائه داده است.

 اسماعیلی گفت: از ۱۷ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در شهرستان میامی برگزار می‌شود. 

فرمانده سپاه #میامی افزود: امسال به مناسبت هفته بسیج سازندگی با شعار «همه با هم بسیج خدمت رسانی»، ۸۵ گروه جهادی در ۱۳ عرصه؛ ۱۵۲ عنوان برنامه را در شهرستان اجرا خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • حضور ۵۰۰ نفر از کارکنان شهرداری دزفول در آب‌گرفتگی اخیر
  • گزارش اوجی از سوددهی خیره‌کننده پالایشگاه آبادان و افزایش تولید مجتمع‌های پتروشیمی
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور صورت گرفت؛ تبدیل وضعیت کلیه نیروهای پیمانکار به قرارداد مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • وزیر دفاع انگلیس به تحریم ایران واکنش نشان داد