Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۵۵۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۳۷۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به هزار و ۱۸۰میلیارد تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «کنور»، «مدیریت» و «فرابورس» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام توسعه معدنی و صنعتی صبانور حدود ۱۴۵میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «تپکو»، «غدام» و «ددامح» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۸۹۰میلیارد تومان (۵۸درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۳۴۰میلیارد تومان (۹۰درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۲۹نماد و حجم صف‌های فروش در ۹نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت سرمایه‌گذاری‌ هامون صبا (وهامون) به ۴.۷درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«استخراج کانه‌های فلزی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۲۳۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۱۸۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «ماشین‌آلات و تجهیزات» با فشار فروش ۱۴۵میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۵۲درصد از هزار و ۹۳۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و ۸۸۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۶۷درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به چهار هزار و ۸۱۵میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

پربیننده ترین سهامداران شستا توجه کنند(۱شهریور) / شستا برای دومین روز متوالی نزولی شد ارزش سهام عدالت من (۱ شهریورماه) فولاد مبارکه سرخ پوش شد رونقی بی‌سابقه، پایانی خون‌بار؛ بورس در دولت‌ روحانی (بخش دوم) گزارش روزانه صندوق های ETF (۲شهریور۱۴۰۰) / دارا یکم در صدر رشد صندوق های سهامی قرار گرفت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۹۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیر فنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیر مسئولانه و غیر حرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود.

ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • تقاضا جهانی برای بنزین کاهشی است
  • رشد تقاضای جهانی برای بنزین نصف می‌شود
  • طلا هفته معاملاتی جدید را در محدوده مثبت آغاز می‌کند؟ / شتاب بیت‌کوین با افت آمار اشتغال
  • فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، رایگان است
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • آینده بورس در چند پرده
  • نقره و خودروهای برقی/ نقش فلز نقره در صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر!