Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال انتشار خبری مبنی بر تاخیر در پرداخت مستمری مرداد بازنشستگان، سازمان تأمین اجتماعی اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در متن این اطلاعیه آمده است: با توجه به اعلام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر تاخیر در پرداخت مستمری مردادماه بازنشستگان به دلیل تعطیلی چند روزه کشور، به اطلاع می رساند در پرداخت حقوق مرداد ماه بازنشستگان تامین اجتماعی هیچگونه تاخیر و توقفی ایجاد نشده است و منظور وزیر، ایجاد تاخیر در سایر صندوق‌های بازنشستگی که منابع مالی آنها  از محل بودجه کل کشور تامین می‌شود، بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این سازمان بر اساس برنامه ریزی دقیق منابع و مصارف سالیانه و ماهیانه مندرج در بودجه سالیانه، طبق روال گذشته علیرغم مشکلات، با اتکا به منابع داخلی اعم از وصولی (درآمد) ماهیانه، سود سهام سازمان در شرکتها (حدود ۵ درصد کل منابع) و وصول مطالبات از اشخاص از جمله دولت، مستمری را در موعد مقرر (حتی روزهای تعطیل) واریز کرده است.


گفتنی است، حقوق مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی به همراه مابه التفاوت فروردین، در مرداد ماه بر اساس حروف الفبا، پرداخت شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مستمری بگیران بازنشسته سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۰۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی

سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان امروز در هیات دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.   به گزارش مهر، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان امروز در هیات دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.   وی افزود: به عنوان مثال یک فرد بازنشسته دارای همسر که یک فرزند داشته باشد، بالای ۱۰ میلیون تومان دریافتی خواهد داشت و البته سایر سطوح هم افزایش ۲۲ درصد و یک مبلغ ثابت دارند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۴۰۰ داروی مورد نیاز بازنشستگان از شمول بیمه خارج شده‌اند دستمزد سال 1403 چقدر از تورم عقب می‌ماند؟ دبیرکل خانه کارگر: پرونده دستمزد امسال کارگران هنوز بسته نشده/ حق مسکن و بن کارگری می تواند افزایش یابد!

دیگر خبرها

  • ۱۳۰ هزار کارگر در استان کرمان مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند
  • فیلم| حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت
  • خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی
  • افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد؟ /پاسخ سخنگوی دولت
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • تاخیر در پرداخت حقوق کارگران معیشت آن‌ها را دشوارتر کرده است
  • فراهم شدن امکان نامنویسی غیرحضوری افراد تبعی بیمه‌شده و مستمری‌بگیر اصلی
  • جزییات جدید از وام فوری بازنشستگان
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲