Web Analytics Made Easy - Statcounter

 فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیشابور گفت:حدود ساعت ۲۱:۲۷ دقیقه یازدهم پایان فرار برادران متهم به قتل در نیشابورخردادماه امسال خبر نزاع و درگیری دسته جمعی و هم چنین تیراندازی با اسلحه شکاری  در محدوده بلوار شهید بهشتی ۳به مرکز 110 اعلام و بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱طالقانی  به محل اعزام شدند. 

بازداشت 2 برادر که قاتل بودند

به گزارش رکنا، سرهنگ "علیرضا حسینعلی زاده افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد تعدادی از افراد که بعضا سابقه شرارت و درگیری داشته اند به دلیل اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شده اند که بر اثر تیراندازی با  اسلحه شکاری یک نفربه نام محمد ۴۲ ساله مجروح و به بیمارستان منتقل شده اما علیرغم تلاش پزشکان در بیمارستان فوت و یک نفر دیگر نیز مجروح شده و بلافاصه فیلم  صحنه درگیری درفضای مجازی پخش و حساسیت هایی را نیز به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حسین علیزاده ادامه داد:  در همان ساعات اولیه سه نفر از عوامل نزاع دستگیر شدند و  متهمان اصلی و عوامل تیراندازی  دو برادر که سابقه نزاع را در پرونده خود داشتند بلافاصله از نیشابور متواری شده اند.

وی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده به همراه مقام قضایی  پس از باز بینی دقیق دوربین ها و انجام تحقیقات میدانی عوامل تیراندازی و قتل را شناسایی که بدلیل متواری بودن   دستور انتشار تصاویر متهمان  توسط مقام محترم قضایی صادر شد.

پایان یک جنایت در تهران

این مقام انتظامی گفت:  در ادامه رد زنی های اطلاعاتی مخفیگاه متهمان در شهر قدس حومه تهران شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی هر دو برادر که از حضور کارآگاهان شگفت زده شده بودند دستگیر و به نیشابور منتقل شدند.

افراد دستگیر شده  پس از اعتراف  با دستور فضایی روانه زندان  شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل قاتل جنایت اخبار حوادث جنایتکار آدمکشی متهم به قتل سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سارا و نیکا سارا و نیکا در پایتخت سارا و نیکا فرقانی گوهر خیراندیش ریحانه پارسا قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۰۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند

 
به گزارش تابناک،‌ سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

 منبع: میزان

دیگر خبرها

  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • دستگیری باند سارقان کابل‌های مترو
  • دستگیری زوج جیب بر در منطقه ثامن مشهد
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • دستگیری شاهرخ‌خان در تهران | ناگفته های شاهرخ خان در گفت و گو با همشهری آنلاین
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند
  • قتل خشن دو برادر تهرانی با وینچستر در نمایشگاه خودرو